Rasittavaa käydä ostoksilla ystävän kanssa, joka tuijottaa hintalappuja!
En kehtaa aina kieltäytyäkään, jaksan muutaman kerran vuodessa nämä hiiitaaat ostosreissut missä vertaillaan hintoja ja lasketaan rahoja! Onneksi minun ei tarvitse kytätä hintoja!
Kommentit (9)
Kieltäydy toki ensi kerralla noin hiiiiitaaaaasta ja tylsästä seurasta.
pakko roikkua "ystävissä", jotka on köyhiä ja hitaita shoppailijoita... Muuta muualle ja hanki uusia ystäviä, siis lempaa tollanen köyhä!
jos kuvitellaan, että näin olisi..
Kyllä muakin ihmetyttäisi, miksi joku ystäväni pyytäisi minua ostosreissulle, jos esim. saman tuotteen hintaa pitäisi käydä kyttäämässä monessa eri kaupassa. Sellaiset ostosreissut haluan kyllä suorittaa ihan yksin. Silloin kun olen ystävän kanssa ostoksilla, en vertaile hintoja tms. (voi tosin myös olla niin, etten osta mitään, hauskuus on siinä kiertelyssä ja seurassa).
Voi olla että ystävästäsi on vielä rasittavampaa vertailla niitä hintalappuja.. Varmasti hänkin mielellään olisi vertailematta ja ostaisi mitä haluaa.
Mutta onneksi sinun ei tarvitse kärsiä köyhän seurasta kuin pari kertaa vuodesta, on varmasti helpotus. On se kamalaa kun kaikilla ei ole rahaa, joutuu rikkaat ihmiset kärsimään. Olis ehkä hyvä sopia joku kaupunki Suomesta, minne vois kaikki rikkaat mennä asumaan, ei tarvitsisi köyhiä katella. Elämä olis niiiiin paljon helpompaa kaikilla.
miks et kehtaa kieltäytyä, jos on ystävä sano suoraan, etten jaksa tota sun hidasta shoppailua hintoja tarkkaillen, siis köyhä hanki uusi shoppailukumppani!... ja älä enää itse mene, palvelus teille molemmille!
Sä olet ap aika.... sanotaan nätisti: tollo.