Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veneziaan: minne siellä ja mistä halpa huoneistoa?

Vierailija
05.04.2009 |

Kesäkuussa ajaisimme Venezian ohi ja etsin huoneisto nelihenkiselle perheellemme. Edullista tietenkin, kuinkas muuten.

Olen katsellut Lidon saarelta, mutta ne eivät ole mitään edullisia. Mihin päin pitäisi suunnata, että olisi kohtuulähellä rantoja? Ei siis missään slummissa lentokentän vieressä. Ja tietenkin siten, että pääsee käymään itse Veneziassakin. Minkä nimisiä ne "lähiöt" ovat?

Ja jos vielä voitte suositella sivustoa, mistä kandee varata, niin olisin kiitollinen.

Autolla mennään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähenkilönä venetsialaiskomisario Guido Brunetti. Tosi hauskaa käydä Venetsiassa, kun kaikki paikat ja muut on tuttuja kirjoista :-)

Vierailija
2/4 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollisimman hyvällä sijainnilla olevalle hotellille, esim. Rialton sillan lähelle. En ole koskaan käsittänyt, miksi majoittua kauemmaksi...

www.booking.com on hyvä paikka varata hotelli, käytän sitä aina varatessani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös käynyt Veneziassa joskus 15 v sitten. Sillon muistan, että asuimme sairaan rumassa paikassa. Siksi kyselen..

ap

Vierailija
4/4 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt Lidolta mitään.

Ja miksi sitten pois pääsaarelta: koska etsimme sellaista paikkaa, jossa myös keittiö ja lähellä ranta lapsille. Pääsaarelta en ole sellaista löytänyt.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi