Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten äitiys on muuttanut/kasvattanut sinua ihmisenä?!

Vierailija
12.12.2008 |

Olin tänään järkyttynyt, kun työpaikalla lapsettomat ihmiset haukkuivat erään viiden lapsen äidin työhakemusta, että miksi äitiys on pitänyt mainita ja millä tavalla se tekee ihmisestä paremman ihmisenä saati työntekijänä?

Minusta se oli jotenkin säälittävää. Ei kaikista todellakaan olisi viiden lapsen äidiksi.

Sanoin, että itse koen äitiyden kasvattaneen luonnettani, kärsivällisyyttä koen saaneeni lisää, elämään suhtautuminen on muuttunut jotenkin filosofisemmaksi, se suorituskeskeisyys on vähentynyt. Elämälläni on tarkoitus ja merkitys. Tosin nuo viimeiset kommentit jätin sanomatta, sillä tiesin, etteivät he sitä kuitenkaan olisi ymmärtäneet. Nämä ihmiset ovat tietoisesti lapsettomia vielä, syitä en tiedä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa ihmiseen myös työntekijänä. Nuo lapsettomat eivät voi sitä tietenkään tajuta, eikä sitä voi heiltä myöskään odottaa, sillä heillähän ei ole omakohtaista kokemusta.

Vierailija
2/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö ole säälittävää, miten vähän äitiyttä arvostetaan nykyisin? Itsekö olemme itsemme tähän jamaan ajaneet, kun sitä "tasa-arvoa" aina haetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereina olisi joukko moukkia.

Vierailija
4/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien nähtäväksi?

Vierailija
5/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän sitten nauroi p*kasta, kun ei tajunnut tätä mainintaa. Esitteli hakemusta kaikille.

Vierailija
6/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki periaatteessa näkevät hakemukset. Jos joku on äiti se on vaan plussaa. Itselläni äitiys on opettanut sietämään erilaisia tilanteita ja helvetin pitkä pinna on tullut. Äitini usein ihmettelee miten sulla voi olla noin hyvät hermot. No olen pk:ssa myös töissä.

Vierailija
7/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullut ihan tajuton menettämisen pelko. Ja siitä en pääse eroon kyllä millään.

Vierailija
8/8 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitä varten käyttäytyisivät hölmösti. Kyllä kieltämättä itsekin ajattelin, että en todellakaan halua tällaisessa paikassa olla kovin kauaa...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä