Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen kovasti miten ihmiset viitsii syödä antibiootteja jokaiseen pikkuvaivaan.

Vierailija
05.04.2009 |

Mulla on nyt menossa elämäni toinen antibioottikuuri, ensimmäisen söin 13-vuotiaana. Nyt tää elämä on aivan kamalaa, ollu perjantaista asti (torstaina alotin kuurin). Päätä särkee jatkuvasti, koko ajan väsyttää, maha on ihan sekasi, pissa haisee hirvittävälle ja on todella tummaa, ruokahalu on menny ja se vähä mitä saan suuhuni laitettua ilman oksentamista, ei maistu miltään. Kaiken kruunaa 24/7 pahaolo.

Miten ihmiset viitsii syödä antibiootteja huvikseen vaivoihin jotka lähtis ilmankin pois. En voi käsittää. Nytkin tekis mieli jättää kuuri kesken.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään joutunut elämässäni kovin montaa kuuria syömään, mutta en toisaalta ajattele, että muutkaan ihan innoissaan niitä vetäisivät. Ehkäpä heillä on siihen useammin syytä kuin sinulla ja minulla.

Vierailija
2/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkoputken tulehdukseen antibiootteja, kun sanoi, että niitä määrätään ihan liian hepposin perustein. Viikon kärvistelin 39 asteen kuumeessa ja mennessäni uudestaan lääkäriin vanhempi lääkäriherra oli aika näreissään ja meuhkasi ettei sitten ymmärrä näitä nuorempia lääkäreitä! Selvitti, että päällä oleva tulehdus ei valitettavasti parene yleensä muutakuin niillä lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani, mutten usko ollenkaan tuota väitettä. Lääkäri EI IKINÄ arvostele toista lääkäriä potilaan kuullen. Se on fakta, jonka jokainen lääkäri tietää.

Vierailija
4/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että " hyvin erikoinen diagnoosi" ja antoi minulle eri diagnoosin, lähes päinvastaiset hoito-ohjeet ja johan paranin

Vierailija
5/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virustulehdus , eikä siis antibiootteja. Ja vitrsa on tummaa ja haisee todella voimakkaasti. Jatkuva yskivä on vienyt ruokahalun ja kaikki ruoka tökkii.

Vierailija
6/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä kerran sellainen tilanne, että toinen erikoislääkäri totesi toisen määräämästä lääkekuurista, että ei itse missään nimessä määräisi vaivaani kyseisiä lääkkeitä. Hän sitten määräsi aivan toisentyyppisen kuurin ja kielsi noudattamasta toisen lääkärin ohjeita. Tämä ei ole suoraa arvostelua, mutta kyllä tuossa ammattitaitoa kyseenalaistettiin.

olen pahoillani, mutten usko ollenkaan tuota väitettä. Lääkäri EI IKINÄ arvostele toista lääkäriä potilaan kuullen. Se on fakta, jonka jokainen lääkäri tietää.

Vierailija
7/7 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tk.n valittamaan tajutonta päänsärkyä. Lääkäri määräsi tutkimatta dolania, että olisi jännitysniska.

Olo vain paheni ja en pystynyt päätäni liikuttamaan. Läksin hakemaan saikkua lisää. Toinen lääkäri totesi, että märkää oli poski-ja otsaonteloissa. Aika kiukkuisesti totesi jotain tämän ensimäisen lääkärin diagnoosista.