HOI hoikat ihmiset, joilla on kohtuullisen kokoiset rinnat!!!???
Ongelmahan se on tämäkin....Minun on vaikea löytää sopivia rintaliivejä. Kokoni on 70 C ja jostain syystä sopivaa kokoa on tosi vaikea löytää. Eilenkin kiersin Lindexin, KappAhlin ja H&M:n läpi eikä löytynyt. 75 C on liian löysä ympärysmitaltaan...Miten te muut onnistutte?
Kommentit (53)
Tuo on tavallinen koko. Calvin Kleinilla on hyviä.
Mikä vitun kohtuullisen kokoiset? Kuppikoko ei aina merkkaa kokoa. Itse olen C65 ja nää on kyllä vaan käteensopivat. Mitat 177cm 60kg ja mulla rasva% 19
Cubukselle on kans tullu aika hyvin kokoja :) (65d)
Change on todella huono liike ja liivit huonolaatuisia:
1. Myyjä myi minulle liian pienen ympärysmitan, kamalat raidat ja kipu viikon ajan. Ennen kuin hain Lindexiltä jatkopalan
2. Käytettyäni eeilun kuukauden liivit olivatkin venahtaneet niin, että jatkoa ei yarvittu ja ilman sitäkin oli liiab isot
3. Kesällä oli hellettä ja hiki, liivit alkoivat haista parissa kuukaudessa, niin ertä heti pesun jälkeen ekan käyttöpäivän jälkeen lemuaa ihan hirveälle
4. Kalliitkin vielä ja paskat
kunnon liiviliikkeestä ostetut mm. Primadonnat käytössä 6 vuotta ja edelleen ok
Lindexin uusissa mallistoissa (Adore, Tease, Rebel, Wow ja jotain tällasia) on 70-ympärysmitalla kokoja ihan kivasti, myös 70C-kokoa löytyy! :)
Changelta saa liian pieniä ja liian vähän topattuja :) netistä löytyy harvoista paikoista sopivaa kokoa ja hyvän näköisiä ;)
t. 65J
Ite hommasin changesta ekat hyvin istuvat. T. 70G
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:26"]
Ite hommasin changesta ekat hyvin istuvat. T. 70G
[/quote]
Changen kuppikoot on ihan eri planeetalta kuin oikeissa liivikaupoissa. Lisäksi laatu ei hirveästi vakuuta. Mutta hyvä jos jollakin on liiviostokset onnistuneet kyseisessä kaupassa, itse sain myyjän mittaamana rintaliivien kooksi 70G, mikä oli ympärysmitoilta liian pieni, mutta yllättäen myös kuppikoko kiristi. Käytin ostamiani liivejä muutaman kerran ja heitin pois.Liiviliikkeissä kokoni on yleensä 75 DD/E, tosin laatu maksaa. Mutta kunnon liivit kestävät hyvinä ahkerassa käytössä ainakin vuoden tai kaksi. Varmaan kauemminkin, jos jaksaa pestä ne aina oikein. Itse pesen vain koneessa muun pyykin mukana.
Missä nettikaupoissa olisi hyviä?
70cm on vielä helppo löytää melkein mistä vaan, sokokselta ainakin löytyy.. T.60I