Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauran paskaista teille, jotka olette valinneet miehen, jolla on jo lapsia.

Vierailija
04.04.2009 |

Sitten te täällä ja kaikkialla valitatte miten se on hirveää ja inhoatte miehen lasta/lapsia.

Tottakai se on vittumaista, ettekö muka tajunneet tätä ennen kun ryhdyitte suhteeseen. Voi jumalauta miten tyhmiä akkoja olette!

Ja tässä ne paskaset vielä:

Muahahhahahahahhahahahahahahahahahah Buahahahahhahahahahahahah Ruahahahhahahahahahahahhah Hah hah hah! HAH!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilla tunneälylläkin varustettuja, jotka tykkävät miehen lapsista ja hoitavat ne samassa yhteisten lasten kanssa. Mulla on jo 14v poiapuoli, jonka ensi kesän rippijuhlia jo suunnittelen innolla.

Vierailija
2/5 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsia, jos on ollut aikaisemmin naimisissa tai avosuhteessa. Jos saatavilla on n.30v sinkku, lapseton, niin on joko idiootti peräkammarin poika tai itsekeskeinen ääliö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haen nimenomaan sellaista jolla on jo omia lapsia, itse kun en enää aio tehdä ytään lisää.

Empatiaa minulta kyllä löytyy, miehen lapset tulevat olemaan perheenjäseniä ihan niin kuin minun omatkin lapseni. Mikä ihmeen oikeus minulla olisi käyttäytyä huonosti heitä kohtaan, ovathan he rakastamani miehen jälkikasvua.

Vierailija
4/5 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidoistakaan huolimatta saaneet. Mulla ei ollut, koska exäni ei lapsia halunnut. Nyt meillä on 2 yhteistä lasta.

Vierailija
5/5 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on jopa kolme lasta edellisestä avioliitosta. Tykkään kyllä kovasti kun käyvät, ovat varsin mukavaa seuraa ja on ilo seurata miestä kun hän on niin ylpeä lapsistaan. Saisivat kyllä käydä paljon useammin.

Ai joo, unohtui sanoa että lapset eivät onneksi ole ihan siinä pahimmassa uhmaiässä enää, että sikäli on helpompaa. Ovat nyt 29-, 26,- ja 20-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan