Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö siitä, jos miehesi hiplaa tissejäsi samalla kun katsot televisiosta Selviytyjiä?

Vierailija
04.04.2009 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt oletetaan että katsoisin telkkarista jotain mielenkiintoista ohjelmaa, en tykkäisi että mieheni hiplaisi tissejäni samalla. En ole mikään pumpattava barbara jota voi tulla nylkyttämään ja köyrimään ihan koska sattuu panettamaan riippumatta siitä onko mulla kesken puhelinkonferenssi tai vaikka tärkeän telkkariohjelman katsominen (tosin en lukeudu niihin naisiin, joille tulee tärkeä telkkariohjelma kolme kertaa päivässä joka päivä...). Etenkin kun meillä kyllä on seksiä riittävästi muutenkin.

Vierailija
2/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kakkonen, mäkään en ole mikään kuminukke tai muu esine, jota voi ohimennen "hiplailla" . Mä haluan, että muhun keskitytään kunnolla ja mä olen silloin se ykkönen. Ja haluan, että mua hyväillään sillä tavalla, että mun ei tee mieli katsella telkkaria samalla. Sellainen huolimaton hiplailu vaan vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aivovaurion vuoksi voi olla katsomatta sitä. Niin joo, hiplailkoon vaan, se voisi olla ihan piristävää :)

Vierailija
4/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei hiplailuja silloin, kiitos

Vierailija
5/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten olisi suunnitelmissa tehdä jotain muuta kuin katsoa telkkaria. Muulloin koen sen suorastaan ärsyttävänä ja ahdistavana.

Vierailija
6/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin kyllä nauhottamaan ohjelman sillä se on mun lemppari. Miehelle en koskaan sano ei, se on niin ihana.

Vierailija
7/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perusteluna, ettei ole pumpattava Barbara... Huaah!

Vierailija
8/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua saa kähmiä täysin riippumatta siitä, tykkäätkö vai et, mitä itse haluaisit? Sulle sopii, että mies runkkaa sulla?

Vierailija
9/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekeekö se naisesta pumpattavan Barbaran, että mies hiplaa ilman ajanvarausta. Aika marttyyria. Onko mies sitten rattopoika, jos se saa seksiä vain, kun naisen kalenterissa on sille vapaa aika?

Kyllä mua saa tulla hiplaamaan ihan milloin vain. Joskus innostun, joskus en. Yrittää saa kyllä millon vaan. Mut ei mulla ole kalenterissa mitään punaista merkkiä tv-ohjelmien kohdalla. Varsinkaan Selviytyjien, jota en seuraa.

Ja kyllä mulle sopii, että mies joskus runkkaa mulla. Teenhän sitä itsekin ;) Aina ei seksinnälkä kohtaa, mutta halu tuottaa toiselle hyvää oloa ja mieltä on meillä molemmilla vastavuoroisesti. Onneksi.

Vierailija
10/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekeekö se naisesta pumpattavan Barbaran, että mies hiplaa ilman ajanvarausta. Aika marttyyria. Onko mies sitten rattopoika, jos se saa seksiä vain, kun naisen kalenterissa on sille vapaa aika?

Kyllä mua saa tulla hiplaamaan ihan milloin vain. Joskus innostun, joskus en. Yrittää saa kyllä millon vaan. Mut ei mulla ole kalenterissa mitään punaista merkkiä tv-ohjelmien kohdalla. Varsinkaan Selviytyjien, jota en seuraa.

Ja kyllä mulle sopii, että mies joskus runkkaa mulla. Teenhän sitä itsekin ;) Aina ei seksinnälkä kohtaa, mutta halu tuottaa toiselle hyvää oloa ja mieltä on meillä molemmilla vastavuoroisesti. Onneksi.

Vierailija
11/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9=11 ja 12

Vierailija
12/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hiplailut kelpaa aina. Itsekin olen kova "hiplailemaan". Eikä sen tarvitse siinä tunnin sisällä johtaa yhtään mihinkään.

Vierailija
13/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluan, että mua hyväillään kunnolla ja muhun keskittyen. En tykkää sellaisesta, että kouraistaan ohi kävellessä tai lääpitään kaljanjuonnin lomassa. Olen mielestäni oikeutettu miehen koko huomioon ja siihen, että MINULLE yritetään tuottaa nautintoa eikä vaan osoiteta (itselle, minulle, ylipäätään), että "mäpä saan tätä ämmää kouria ja hiplata, oonpa aika äijä".

TÄllä ei ole mitään tekemistä tv-ohjeimien kanssa, mä vaan haluan, että jos hyväillään niin hyväillään kunnolla. Jos muhun ei viitsitä keskittyä, niin sitten mäkin keskityn johonkin muuhun, mistä MÄKIN saan jotain iloa. Kiitos.

Vierailija
14/15 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kähmintä aina telkkarin voittaa. Tosin mulla ei oo miestä kähmimässä.

Vierailija
15/15 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi ihan selvää esileikkiä meillä ja mies tahtoisi mahdollisimman pian tositoimiin. Seuraavaksi menis käsi sinne ja sitten riisuttais jo housuja. Joten nooooouuuuu. Välillä pitää saada tehdä jotain rauhassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme