Lue keskustelun säännöt.
Virikevirpojat
04.04.2009 |
Meidänkin naapuri vaan vauvan kanssa kotona ja isommat takuulla tulee meille virpomaan. Ihme touhua!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä mieltä olette niistä? Kyllä mielestäni kaikilla on subjektiivinen oikeus virpomiseen.