Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistuttaako puolisosi (mies)

Vierailija
04.04.2009 |

isääsi tai muistutatko sinä puolisosi äitiä ulkonäöllisesti, luonteelta tms...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanotte :-))

Vierailija
2/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. vanhanaikaiset arvot heillä molemmilla. He ovat melkein samaa sukupolvea (13v ikäeroa isäni->mieheni, 14v mieheni->minä) ja molemmat jääneet aikaisin orvoiksi joten ei ole mikään ihme.

Mutta muuten eivät muistuta toisiaan. Ulkoisesti eivät yhtään ja isä on akateeminen, mies alunperin hitsari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ulkonäöllisesti ei oikeastaan muistuta.. mutta yhtä lapsellisia ja urheilullisia ovat..

Vierailija
4/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä muistutan luonteeltani hieman anoppia... tosin olen paljon ujompi ja hiljaisempi..

Vierailija
5/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan anopin sukulainen tai tuntenut ei kuiteskaan ole koskaan maininnut, että mussa olis mitään samaa. Ainakin harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on tietojeni mukaan aika erilaiset, molemmat kyllä tykätään taiteesta ja olen minäkin hyvä piirtäjä ( anopin nuoruudentöitä on meiläkin, taitava maalari)

Vierailija
6/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minä muistuta anoppiani. Mieheni ja äitini uusi puoliso ovat kyllä aika samankaltaisia :)

Vierailija
7/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on kuitenkin eilainen kuin kummallakaan vanhemmistani. Itse en muistuta anoppiani lainkaan, appeani en ole koskaan nähnyt, kuollut jo mieheni ollessa nuori.

Vierailija
8/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan. Minun isäni on hyvin vanhanaikainen ja hiukan "suvaitsematonkin" ja mieheni on taas ihan eri maailmasta (tulee vapaamielisestä kulttuuriperheestä/suvusta). Mutta on hauska katsoa ja kuunnella, kun he käyvät pitkiä keskusteluja elämänmenosta ja kaikista pikkujutuistakin. Ovat kuitenkin hyvää pataa ja kalalla käyvät (mun mies oli seurusteluaikana ihan hoomoilasena) ja parantavat maailmaa. Ehkä osittain johtuu siitä, että mieheni perhe on akateeminen ja me ollaan ns. työläisperhe (isä rakennusmestari ja äiti sairaanhoitaja). Me muuten tavattiin yliopistolla ja heti synnkas. Ja en todellakaan muistuta hänen äitiään, mutta vaikea sanoa henk.kohtaisesti, kun hän kuoli syöpään vuosi tapaamisemme jälkeen. Joten vastaus EI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä