Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset itse menee mukaan naissukupuolen halventamiseen?

Vierailija
04.04.2009 |

Siis että naiset itsekin haukkuvat kanssasisariaan ja jopa itseään vaikkapa sanoilla "ruma", "bimbo", "blondi", "läski" ja "huora". Mitä siitä saa? Eihän tuosta hyödy kukaan... kaljun ja läskin miehen ulkonäköä ei kukaan kommentoi, naista taatusti jopa nainen itse. Musta mascara ja blondattu kuontalo tekee ihmisestä automaattisesti aivottoman (auta armias jos hän on vielä hoikkakin), jokainen nainen on huora. Joko jakaa liikaa tai pukeutuu väärin tai rakastuu väärään mieheen... jos liitossa oleva mies pettää sitoumuksensa puolisoonsa ei se ole hänen vikansa vaan se huora pakotti.

Kunhan pohdiskelen.

Nim. Läski bimbo

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään kaikki tässä miesten maailmassa ja ollaan sisäistetty miesten näkökulma siihen millainen naisen tulee olla. + kateus. Eli haukut itseäsi "huonompaa" että saat tuntea itsesi hyväksi ja haukut itseäsi "parempaa" että saat alennettua hänet ja pärjäät siksi häntä vastaan paremmin.

Vierailija
2/3 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on vaikkapa naisvaltainen työpaikka ja sinne tulee joku mies töihin niin eipä aikaakaan kun se on esimiehenä. Tai sitten vaikka luottamusmiehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska me kilpaillaan keskenämme,yritetään esittää parempaa kuin ollaan!Muistaisin joskus kuulleeni tutkimuksesta että kun naiset laittautuu niin ne ei laittaudu miesten takia vaan toisten naisten takia!!

Itsekkin syyllistyn siihen että kun olen kaupassa naturellinä ja sinne ilmestyy joku nainen joka on upea ilmestys niin voi juma kun oikein sydäntä riipaisee ja sitä tuntee itsensä rumaksi,ärsyttävä tunne!!Sitten kun olen parhaimmillani niin tuota tunnetta ei ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi