Missä töissä tieNAA N. 2000 euroa kuussa?
Kommentit (22)
että koordinoi erilaisia projekteja, itse tein sitä aiemmin eräällä operaattorilla. Nykyään ohjelmistokehitysfirmassa.
menee keskiluokkaan ja sellaisia saa vaikka metallimies perustyöajalla tai vaikka sairaanhoitaja kokemuslisillä kolmivuorossa.
Itse insinöörinä menin 1997 aloituspalkalla 1010mk eli tämän päivän palkalla 1700€. Palkka toki on noussut tuosta, mutta jotain infoa kaikille?
olen lastentarhanopettaja ja tosi väsynyt . Mietin millä muulla työllä tienaa saman. Lastentarhanopettajan ensimmäinen ikälisä tulee 5. vuoden jälkeen ja on muutaman kympin.
olen lastentarhanopettaja ja tosi väsynyt . Mietin millä muulla työllä tienaa saman. Lastentarhanopettajan ensimmäinen ikälisä tulee 5. vuoden jälkeen ja on muutaman kympin.
ja koulutus on kasvatustieteen kandidaatti.
kaikki sosiaalialan perusduunit, amisduunit, ja osa tutkijanduuneista
Tasan 2000euroa brutto oli palkkatarjous kun kyselin yhtä myyntiassarin paikkaa rekryfirman kautta.
Juu, mun kiinnostus loppui sitten siihen. Jos ne jonkun tuollaisella liksalla saa duuniin niin onnea vaan ja menestystä. Tuskin kukaan pätevä työntekijä tuollaisella orjan liksalla lähtee niille töihin. Ehkä joku Kelan peruspäivärahalla oleva saattaa lähteäkin.
tienaa noin 2000e, koulutus sosionomi (AMK)
kun tunteja ei ole ihan koko opetusvelvollisuutta. Tätä vartenko opiskelin 10 v yliopistolla?
rahoitusneuvottelija pankissa. mielestäni tosi huono palkka verrattuna työn vaativuuteen..
- palkanlaskentaa
- kirjanpitoa
- laskutusta
- puhelinvaihdetta
- arkistoa
- tilausten käsittelyä
Jotain näistä tai useimmiten näiden yhdistelmiä.
Kysyn sillä mies töissä sijoituspalvelufirmassa ja saa palkkaa keskimäärin 8000 euroa kuussa.
Hain vuosi sitten valmistuttuani (AMK) yhtä kirjanpitäjän paikkaa, työ oli kiinnostava ja todella monipuolinen, mutta lähtöpalkka olisi ollut 1600e/kk. Eli mun into lopahti siihen. Edellytettiin kuitenkin verotuksen tuntemista ja mm. konsernitilinpäätösten laatiminen olisi kuulunut kuvaan. Nykyisessä työpaikassani lähtöpalkka oli puolet suurempi. Eli varmaan jokaisen alan sisälläkin on todella suuria eroja palkoissa.
- palkanlaskentaa
- kirjanpitoa
- laskutusta
- puhelinvaihdetta
- arkistoa
- tilausten käsittelyäJotain näistä tai useimmiten näiden yhdistelmiä.
Että sillä lailla....
Työ on paljolti puhelimessa asiakkaiden kanssa rahoitusratkaisujen neuvottelua ja myös siis myyntiä. Myös asiakastapaamisia.
kuun lopun palkkapäivä kannustaa siihen.
Jos on kasvatustieteiden kandi ja suorittanut tuon yleisen opettajan pätevyyden lastentarhanopettaja koulutuksessa, niin mun mielestä ei sille luokanopettajan tehtävissä voida maksaa epäpätevän palkkaa. Niin kuin ei kotitalousopettajalle erityisopettajan tehtävistäkään
kunnes vaihdoin firmaa ja tienaan nyt 3500€/kk ja titteli on konsultti