Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulipa mieleeni yhdestä aloituksesta... minkä ikäisenä TYTÖLLE korvikset?

Vierailija
03.04.2009 |

laittaisitteko ihan pienelle, joka ei itse niitä vielä edes tajua pyytää, vai isommalle omasta tahdosta. Pidättekö esim. yläastetta rajana korviksille tms?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan josko se siitä aikaistuu...

Vierailija
2/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaana, kun halusi. Eikä kuulemma ottaisi, jos nyt tarvitsisi uudestaan päättää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut laittaa sillon kun ovat halunneet. Esikoinen oli 11v, keskinmäinen melkein 8v ja kuopus 7v

Vierailija
4/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on aika hyvä aika. Tiedän, että nyt minua pidetään vanhanaikaisena sekopäämammana, mutta so what. Lävistykset eivät ole lasten juttu ja minulle korvis=läväri.

Sen sijaan 16-kesäsinä saavat pistellä itsensä niin täyteen reikiä kuin sielu sietää ja pettyvät sitten kun äiti ei olekaan shokissa vaan varmaan ihastelee niitä ihan tolkuttomasti!

Vierailija
5/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 10-vuotiaana. Perustelen sillä, että osaa siinä vaiheessa itse hoitaa korviaan ne ekat viikot reikien laiton jälkeen, jolloin pitää pyöritellä niitä koruja ja mahdollisesti putsata sitä reikää.

Vierailija
6/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin on mennyt kaikki putsaukset ja pyörittelyt, nyt neiti 4 vee, eikä kertaakaan ole reiät tulehtuneet, että ei iästä ole kiinni, laittaahan jotkut ihan vauvoillekkin..:o)!

Vierailija
7/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan laittaa sitten, kun tyttö itse haluaa, mutta en ennen kouluikää.

Vierailija
8/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten itse ÄITINÄ jaksa sitä putsausta ja pyörittelyä, vaan haluan, että typy osaa siinä vaiheessa tehdä sen itse, kun ne korvikset saa. Ja siksi sillä siis ikärajaa HÄNELLE perustelen.

Vierailija
9/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai korvakorut. Itse oli lapsi päättänyt että hän haluaa korvakorut kun täyttää neljä. Lähtivät kummitädin kanssa kahdestaan shoppailemaan vähän ennen neljävuotis synttäreitä ja kotiin lapsi palasi korvikset korvissa. Kummitäti osti syntymäpäivälahjaksi korvikset.

Olin kyllä tietoinen kummitädin aikeista etukäteen, mutta epäilin lastani ettei uskalla ottaa reikiä.

Vierailija
10/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä kun joskus joutuu jotain odottamaan.

Vierailija
11/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun ei vielä tajua räplätä niitä likaiseksi ja tulehtumaan. Mutta mies ei suostunut.

Seuraava mahdollinen ajankohta on mielestäni sitten kun lapsi tajuaa sitä itse pyytää ja haluaa vielä senkin jälkeen kun kerrotaan, että se sattuu. Eli sitä päivää tässä odotellaan kohta 4-vuotiaan kanssa ;)

Vierailija
12/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pienen lapsen korvia pitäisi rei'ittää? Tuntuu ihan hoopolta. Mikä niissä korviksissa on niin ihmeellistä, että niitä pitäisi lapsille laitattaa? Kauneimmillaanhan ne korvat on ilman mitään reikiä! Jos välttämättä haluavat, niin sitten teini-iässä ottakoot.

Vierailija
13/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli jo pitkään halunnut. Ystäväni tekee lävistyksiä ja sanoin tytölle, että hän voi laittaa jos haluat. Yks kerta kun oltiin ystävälläni kylässä tyttö itse kysyi jos laittettaisi korviin reiät.

Itse huolehti putsaukset ja pyörityksen. Ei ole tulehtunut. Nyt tyttö jo 8v.

Mun mielestä sitten kun lapsi haluaa ja on itse valmis hoitamaan ne.

Vierailija
14/14 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mitään ikärajaa edes sanonut. Nyt on viisi ja ottaa aina välillä asian puheeksi. Olen nyt luvannut, että 7-vuotiaana saa eli vielä pitää pari vuotta odottaa. Käyttää sellaisia "tarrakorviksia" nykyään kun haluaa hienostella. Joskus korvissa on peilaillessa myös pinnit eli kovasti korviksia tuntuu odottavan...

On myös hirveän ihmeissään, miksi minä en käytä korviksia. No, en vain jaksa pelata korujen kanssa, mutta tyttö on ihan toista maata, todellakin.