Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on uusimman Vauva-lehden tilaajalahjana?

Vierailija
03.04.2009 |

Entäs Kaksplussan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan Doukaksen suunnittelema Vanamo-sarjan rannekoru ja korvakorut. Tai Carena Lieback Lux rattaat.

Kaksplussan lahjoista ei tietoa.

Vierailija
2/6 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviinkin noi vanamon korvakorut ja rannekorun. näin saa PAAALJON halvemmalla. kaulakorun sain jo tilaajalahjana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut että monissa sanoma magazinesin lehdissä on hyvät tilaajalahjat.

Vierailija
4/6 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehdessä on aina tuollainen kuponki että jos suosittelee lehteä ystävälleen ja hän tilaa tai jos itse tekee lahjatilauksen toiselle niin saa lahjaksi valitsemans alahjan. On valittavana 2 lahjaa, eli nyt Kalevala-korun Kirsi Doukaksen suunnittelemat vanamon korvikset ja rannekoru. Joskus aiemmin oli Vanamon kääty. Nyt toisena vaihtoehtona rannekorun ja korvisten sijaan on Carenan Lie Cack Lux rattaat.

Tuo tilaushinta Vauva-lehdelle on 18kk 86e.

Vierailija
5/6 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Carenan Lie Back lux rattaat.

Vierailija
6/6 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muissakin Sanoman lehdissä on tuollainen samanlainen systeemi esim. kodin kuvalehdessä on kanssa usein hyviä tilaajaetuja jos suosittelee lehteä ystävälle ja hän tilaa tai jos itse tilaat toiselle lahjaksi jne. Lahjat vaihtuu, esim. tuo uusin Vauvan tilaajaetu-kuponki on voimassa 30.6.2009 saakka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan