Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihmettä??

03.04.2009 |

siis minä en nyt ymmärrä tätä? olinko minä raskaana? olenko edelleen vai tuliko mulle keskenmeno?? vai alkoko vain kuukautiset ennen aikoja?

Olin miehen kanssa pe 20.3. sängyssä ja ei käytetty ehkäisyä kun kumpikin ollaan jo pitkään haluttu lapsia ja ajateltiin yrittää josko se tällä kierrolla tärppäis :) (mulla on normaali kuukautiskierto 28-29pv.) No tuosta yhdynnästä meni noin kolme päivää ja tunsin vatsassa sellaista nippailua ja kun katsoin kalenterista niin se oli mun ovulaatiopäivä. Noh sitten tuosta ovulaatiopäivästä kun oli kulunut muutamia päiviä niin rinnat meni aroiksi ja oli sellanen oksettava olo aina välissä ja muutenkin sellanen olo oli että olisi voinut tärpätä. mutta sitten tällä viikolla keskiviikkona kun olin töissä ja kävin aamulla vessassa niin mulla alkoi yhtäkkiä vuotamaan verta ja sitä on nyt tullut kolme päivää jo... eli nyt ihmettelen että alkoiko mulla vain kuukautiset ennen aikoja? Mulla oikeasti olis pitänyt kuukautiset alkaa vasta ensviikon maanantaina!

Heh voi että, toivottavasti joku nyt sai tästä mun sepostuksesta edes jotain selvää :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis sanoa että kuulostas kovastikin siltä että kiertosi oli vain lyhyempi.Rintojen arkuushan on raskausoireiden lisäksi myös monilla ennen kuukautisiakin.Naisen kroppa ja sen toiminta on tietysti jokaisella yksilöllistä ja miltei kaikki on mahdollista.Epäilisin kuitenkin sitä lyhyempää kuukautiskiertoa..ei kun uutta yritystä sitten vaan :)

Vierailija
2/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu kuukautisvuoto... olen raskaana! :) tosin tää raskaus on vasta alussa 4+1 pitää vaan toivoa että masuasukki jaksaa pysyä täällä masussa loppuun asti ja syntyä sit joulukuussa terveenä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sulle Sinttunen!Itse saatan myöskin olla raskaana,yhden testin tehnyt jossa hyvin haalea viiva..kuukautisten pitäisi alkaa vasta loppuviikosta ja testin tein sunnuntaina joten ei mikään ihme jos silloin näytti vain haalean viivan.Mutta vielä en voi uskoa asiaa todeski,testailen uudestaan viikonloppuna

Vierailija
4/4 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän sulle peukkuja pystyssä...toivottavasti sullakin tärppäis :)))