Huomaatteko, Mikkoset kuuntelee meitä :)
Kommentit (8)
ihanat lapset. Ja hyvin ovat rakastuneen näköisiä ja oloisia. Hyvä kun ovat toisensa löytäneet. Niillä näyttää olevan oikein mukavaa keskenään.
Kyllä mäkin mun ukon kanssa viihtyisin 24/7 ja siitä haaveillaan.Vanhempana sitten. Ja juu meillä myös minä kotona lapsien kanssa ja pidän parhaana lasten kotihoitoa...ja jos vain jotenkin onnistuu jatkamme näin.Lapset siis jo yli kolme vee.
perhe-elämää?? todella pitkästyttävää, ei istunut naulittuna telkun edessä-
todella suuri pettymys oli
sitäkin siihen sävyyn että heidän lapsista julkisuudessa on oltu huolissaan?
Eikö se ole hyvä asia että ollaan huolissaan
Oli oikein Lasse Viren kylässä, hän myös Myrskylän poikia
ainoa asia jota en hyväksy on se miten se heidän suhde alkoi.
Minusta tuntuu että tekisi vaikka ilmaiseksikin
No en minäkään heidän rakkauttaan epäile tai parisuhdettaan tai onnellisuuttaan, elämänlaatua ylipäätään. Ovat varmasti oikein sopiva pari toisilleen enkä ota kantaa menneisiin, miten ovat kohun aikanaan saaneet kun tavanneet, kukin tyylillään ja se on heidän asia.
Mutta se miten tuo asiat julki, mielipiteensä esille, loukkaako muita ihmisiä niin siinä on sanat valittavana. Niissä on ainakin tällä rouvalla ollut viime aikoina vähän petrattavaa. Ei tiedetä mikä on hyvää heille ja mikä jollekin toiselle. Näistä ei aina kannattaisi olla niin ehdoton. Mutta siinä ollaan tosiasian edessä että alle kolmevuotiaan päivähoito isossa ryhmässä ei ole hyväksi, sanoo joku koulutettu alan ammattilainen ja tätä uskon.
Mutta ihanat lapset heillä on, ei voi sitäkään kieltää ja tuskin he tästä ohjelman teosta haitallisia juttuja saavat, päin vastoin näyttävät nauttivan kovasti.
minusta vähän kaukaa haettu.
Hän vertasi lapsiaan niihin lapsiin, jotka esiintyvät mainoksisssa, elokuvissa ja Pikku Kakkosessa. Täh? Vähän eri asia olla nimettömänä kuin esiintyä omana itsenään, omassa kodissaan, omien - ei ehkä kovinkaan suosittujen, vanhempiensa kanssa.
Mutta kuten sanottu. Ihan sama minulle.
ja lukee meidän kommentteja. Huvittavaa! Olivat kutsuneet vieraita, kun sanoi että mahtaako heillä olla ystäviä.
Kävivät kodin ulkopuolella, kun sanoin että 4 vain kotona ovay aina.
Siinä olin kyllä samaa mieltä , että auton rattiin 0 raja, kun ajaa ei ota tippaakaan