Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttyykö pieni lapsi jos menen hakemaan päiväkodista oman hampaani poiston jälkeen?

Vierailija
02.04.2009 |

Multa ei ole koskaan poistettu hammasta, onko poski pahastikin turvoksissa tai naama omituinen jos viisuri poistetaan alhaalta.

Hammaslääkäri on ihan päiväkodin vieressä ja suoraan toimenpiteestä ajattelin lapsen hakea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkyty.

Vierailija
2/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nyt ihan poikkeuksellisen herkkä ole pienimmillekin muutoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yritän jotakin lapselle sokeltaa poski puuduksissa, niin mahtaako ne edes antaa lasta mulle mukaan?

Repiääkö ne hampaan tikit jos painavaa lasta kärryihin nostelen?

Vierailija
4/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yritän jotakin lapselle sokeltaa poski puuduksissa, niin mahtaako ne edes antaa lasta mulle mukaan?

Repiääkö ne hampaan tikit jos painavaa lasta kärryihin nostelen?

Vierailija
5/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot etukäteen mihin menet ja että voi olla puhe hassun oloista hetken.. ei se sen kummempaa ole.

Naama tuntuu ehkä turvonneemmalta kuin on, pääosin on vaan tosiaan hankala puhua kun on puuduksissa.

Itse olin aikanaan asiakaspalvelutyössä ja operaation jälkeen koko päivän oli vain kauhea stressi kurkata peiliin, ettei suupielestä valu kuolaa tai verta :D kun oli niin paha hammasa että lääkärin puudutukset piti moninkertaistaa ja sitä myöten ne hävisivätkin hitaasti.

Vierailija
6/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se poski turpoa välittömästi toimenpiteen jälkeen. Ehdit vielä hyvin kotiin painelemaan sitä kylmällä. Tossa vaiheessa et tunne vielä kipua, ja toi verinen sylki nyt varsinkin oli liioittelua.

Vierailija
7/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siltä, että et haluaisi hakea lastasi ajoissa ja haet meiltä hyväksyntää sille, että voisit mennä kotiin nukkumaan päiväunet ja jättää pojan päiväkotiin.

Siitä vaan.

Mutta älä hampaanpoistoa syytä vaan sano vaan itsellesi, että nyt ajattelen vaan itseäni ja teen näin.

Vierailija
8/8 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ymmärrän että herkkä lapsi saattaa tuollaisesta pelästyäkin, mulla ainakin oli tosi turvoksissa naama viisarin poiston jälkeen. Kerro tarkkaan lapselle, että mihin menet ja jos olet oudonnäköinen niin mistä se johtuu, ja että se ei ole vakavaa ja menee pian ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi