Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no tasapainoseltapa vaikuttaa Mikkosten lapset :(

Vierailija
02.04.2009 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904029342338_vi.shtml

Lehti: Mikkoset palaavat - Sensurointia harkittiin

Torstai 2.4.2009 klo 09.31

Nina Mikkonen joutui äitinä vaikeaan tilanteeseen tänään näytettävässä Mikkosten maailma -jaksossa, kertoo Ilta-Sanomat.

Paljon huomiota saanut tosi-tv-sarja Mikkosten maailma palaa televisioon katsojaäänestyksen puoltamana. Sarjaa esittävän Nelosen mukaan tuotantovaiheessa jouduttiin puntaroimaan, millaista materiaalia katsojille voidaan näyttää.

Illan jaksossa Nina joutuu rauhoittelemaan poikiaan 7-vuotiasta Mikaelia ja 6-vuotiasta Matiasta, joiden tehtävänä on siivota oma huoneensa. Nina selittää pojille, että haluaa heistä kasvavan vastuuntuntoisia poikia. Matias vastaa äidilleen järkyttävällä tavalla.

- Joo, ja mä koululaisena varastan joltakin aseen ja rupean ammuskelemaan, hän sanoo.

Nina pysyy tilanteessa rauhallisena ja selittää Matiakselle asian.

- Tiedätkö mitä, Matias? Se on typerää. Sä olet kuullut näistä kouluammuskelujutuista ja äiti ymmärtää sen, että sinä olet vielä niin pieni poika, ettet oikein käsitä sitä, ettei siinä ole mitään hauskaa. Sellainen ihminen on epätoivoinen ja se teko on hyvin epätoivoinen, ja se ei ole mikään naurun asia eikä sillä myöskään lasketa leikkiä, Nina vastaa pojalle.

IS:n mukaan Neloselta kerrotaan, että kohtauksen pois jättämistä harkittiin. Ninan esimerkillisen käytöksen takia se sai kuitenkin jäädä lopulliseen ohjelmaan. Myöskään Ninalla itsellään ei ollut mitään kohtauksen esittämistä vastaan.

IL

miksi HITOSSA laittavat lapsensa osallistumaan tällaiseen tositeeveeroskaan? vastuuttomat vanhemmat..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ko. asiassa ihan hyvinhän tuo Nina tilanteen hoiti. Kyllähän tuollainen tilanne voi tapahtua missä kodissa vaan, ei se nyt lasten tasapainottomuudesta kerro vaan siitä, että on katsottu uutisia joita ei ole kuitenkaan sitten täysin ymmärretty.

Vierailija
2/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti ja kunnollinen poika, joka suuttuessaan uhkailee ties millä. Samoin sitten selitän elämän tosiasioita siinä :). En pidä Mikkosista, mutta jotta todellisuudentaju säilyisi ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sensuroinut uutisia, ammuskeluuutisten aikaa niitä ei ole lapsen aikana katsottu. Olen kyllä kertonut, jos lapsi on kysynyt, ja koska lapsille on koulussakin kerrottu. Mutta on silti eri asia kertoa asia lyhykäisesti, kun antaa lapsen katsoa yksin tai lukea kaikkia yksityiskohtaisesti.

Vierailija
4/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaitoinen lapsi saa kaikkea paskaa tietoonsa ihan jo lööpeistä.

Kyllä mä olen sensuroinut uutisia, ammuskeluuutisten aikaa niitä ei ole lapsen aikana katsottu. Olen kyllä kertonut, jos lapsi on kysynyt, ja koska lapsille on koulussakin kerrottu. Mutta on silti eri asia kertoa asia lyhykäisesti, kun antaa lapsen katsoa yksin tai lukea kaikkia yksityiskohtaisesti.

Vierailija
5/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi oppi (valitettavasti) lukemaan jo 5-vuotiaana, jotkut kauppareissut oli oikeasti aika ikäviä noiden lööppien takia. Pakkohan se oli niistä jutuista sitten puhua, muutenhan ainakin siitä olisi lapsen mielessä kasvanut vielä isompi juttu. Ja miettikääpä muuten itse, jos teidän talossa olisi kamerat, kuinka paljon näitä "tasapainottomuuksia" teidän lapset latelisi? Aika paljon, veikkaan.

Vierailija
6/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap kauhistele Ulmasia jotka sallivat myös lapsensa esiintyä tositv-ohjelmassa

Vierailija
7/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tositv:sen mutta ei tuo kommmentti kerro mitään tasapainottomuudesta. Ja äiti hoiti asian ihan hyvin, v aikka muissa yhteyksissä äiti onkin vaikuttanut vähän sekoboltsilta.

Vierailija
8/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko nää Ulmasetkin ruikuttamassa iltapäivälehtien lööpeissä kuinka heitä pelottaa lastensa puolesta?

Vierailija
9/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositv-ohjelma vuodelta 2000 jossa seurattiin helsinkiläisen 5-lapsisen Ulmasen perheen elämää. Jaksoja taisi olla 18 ja ihan Espanjassa asti käytiin seuraamassa perheen lomamatkaa.

Vierailija
10/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen samaa mieltä, ettei pienten lasten pitäisi osallstua tositv-ohjelmiin.

Vierailija
11/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehdissä oli juttuja yms. Jaksoja olikin 20.

Vierailija
12/12 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt sitä esittelyjaksoa lainkaan.

Jotenkin minä tunnun tykkäävään tuosta Nina Mikkosesta, naurattaa se ohjelman mainos kun hän sarkastisesti lausahtaa jotain tyyliin: niin terveisiä täältä nyrkin ja hellan välistä :D

Näin heidät Perho tuli taloon-ohjelmassa, ja antoivat kyllä ihan mukavan kuvan itsestään. Timo TA nyt on mikä on, en ylipäätään kovin välitä tuollaisista "äijäilijöistä". Mutta itsekin olen kotiäiti, ja tykkään roolistani olla kotosalla, miehen tehdessä töitä ja elättäen perheen, minun hoitaessa kotitonttia parhaani mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme