Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*KOTILOT* huhtikuu

01.04.2009 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se pikkuinen Peppi meni ja täytti 2-v. Ihanaa! Meillä oli pienet juhlat, mutta ihan mukavat. En olisi jaksanut järjestää mitään isoa...

Olen aivan TODELLA väsynyt, mut se kuuluu asiaan :o/ Pikkuhiljaa toivun, ja olen jo käynyt kävelyilläkin. Mutta paljon on vielä edessä!

Tulkaahan kertomaan kuulumisia! Miten adalatin taloprojekti etenee? Miten JB:llä sujuu vauva-arki =)... Toivottavasti Huiskuttimen mieliala on jo parempi!?

T:Anttuli

Vierailija
2/4 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin pitkät pätkät eilen ,mutta viesti sit hävis johonkin=/

Mun olo on ollu ihan ok..aurinko paistaa niin mieli piristyy.Ja tässä keväällä on vaikka mitä hauskaa tulossa.

Mekin pidettiin jo kuopuksen synttärijuhlat,vaikka virallinen päivä on vielä edessä.

Ollaan silloin reissussa.On noissa juhlissa aina oma hommansa,meillä oli sukua ja kummeja yötäkin.Mutta kiva välillä kun meillä ei juuri vieraita käy muuten..

Allergioita on sairaalassa tutkittu että saadaan tukiin jatkoa,pojan tilanne ei oo kyllä parantunu niiltä osin yhtään..toivon että kesä ja aurinko helpottas ihon kuntoa=/

itellänikin oli synttärit ja nyt alkaa ikä 3:lla..nuoruus on sit eletty=(Tämän kuun lopussa lähdetään niitä kavereitten kanssa reissuun juhlimaan=)

Huiskutin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireistä on...hyvä että ehtii vessassa käymään :D

Onneksi vauveli on rauhallinen ja tyytyväinen tapaus, sekä nukkuu yönsä kuten sisaruksetkin.Tytölle tuli nimeksi Ruuth Anna Amelié...kotoisasti ja kaikkien kauhuksi vain Ruttu.

Aikaa ei todellakaan jää mihinkään "ylimääräiseen" aina on joku hässäkkä menossa, mutta kyllä minä vielä ehdin yhden kupin kahvia juomaan ja lukemaan päivän lehden (mitään muuta ei sitten tehdäkkään).

Onneksi nuo isommat ovat jo todella reippaita ja omatoimisia...vähän pitää välillä patistaa :D ja Rassu säestää siinä sivussa, kerran on vauvaa lyönyt mailalla mutta melko kivasti meillä menee, pääsääntöisesti haluaisi ottaa pikkusiskon sitteristä syliinsä, mutta muuten antaa olla melko rauhassa.

Meillä ollaan oltu melko terveitä tähän asti, nyt Rassulla kova yskä ja kuumetta jo neljättä päivää...taitaa olla se influensa. Kunhan ei nyt sitten kukaan muu tulisi kipeäksi ollaan pääsiäisenä lähdössä Ruotsiin laskettelu reisulle (mitähän siitäkin tulee).

Eli kotona olen ollut nyt kohta viikon enkä nenääni postilaatikkoa pidemmälle ole laittanut, sinänsä harmi kun nyt on ollut tosi kivoja ilmoja. Illalla olen niin puhki etten jaksa enään lähteä mihinkään.

Se joka sanoo että meneehän se toinen ja kolmas jopa neljäs lapsi siinä sivussa...puhuu täyttä sontaa :D :D kaikista on erittäin kova työ ja vastuu, eli nyt kyllä totean että oikeasti olen töissä 24h ja minulla sentäs on helpot mukulat.

Mukavaa kevättä ja voimia kaikille, nautitaan auringon parantavista säteistä :D

Kuitenkin oikeasti ihan onnellinen JB72 kera keskivertoa suuremman perheensä.

Vierailija
4/4 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JB:n tytöllä!! Onnea kuopukselle kauniista nimestä!