Kauanko kesti, että menit sänkyyn nykyisen kumppanisi kanssa?
Siis ensi tapaamisesta/seurustelun aloittamisesta.
Oliko ajoitus oikea teille? Millainen oli eka kertanne?
Kommentit (43)
pari tuntia... Ei mennyt hyvin, kun oltiin kännissä, mutta seuraavalla kerralla, selvin päin, meni paremmin. :) Pari viikkoa tämän jälkeen alettiin seurustelemaan. Hyvin on muuten mennyt, mutta jälkikäteen ajateltuna lapset olisi saanut tehdä vähän myöhemmin (ekaa kertaa tulin raskaaksi 8 kk seurustelun jälkeen).
Mun mielestä turha odottaa kovin kauan. Sittenpähän tiedät nopeammin, tuleeko teidän seksielämästä mitään, vai ei. :)
tunti-puolitoista meni ensikohtaamisesta siihen että päädyttiin baarin vessaan tekemään tarkempaa tuttavuutta:)).
3kk siitä muutettiin yhteen ja jälkikasvua odotetaan syntyväksi toukokuussa.
Pari vuotta ollaan oltu yhdessä.
olisko meilläkin mennyt tuo 6 tuntia...?!
Oltiin kyllä kerran aiemmin juteltu ja näöltä tunnettiin toisemme.
4kk:den jälkeen muutettiin yhteen, sitä ennen kaikki viikonloput oltiin yhdessä.
Nyt ollaan oltu 10v yhdessä josta 4v naimisissa. 2 lasta on siunaantunut. :)
ja nyt 7 vuotta onnellista avioliittoa takana :)
Naimisiinkin mentiin noin 1,5kk eka tapaamisesta ja tana vuonna 10-vuotis haapaiva ja hyvin pyyhkii!
Lapsia 2 kpl, esikoiselle annettiin lupa tulla 8kk tapaamisestamme ja han syntyi siita 9kk etiapain.
Lykkya sullekin ap!
Tavattiin vappuna, seurustelu alkoi elokuussa, sänkyyn jouluksi, naimisiin syyskuussa, eka ehkäisemätön rakastelu hääyönä - esikoinen kesäkuussa.
Nyt takana 16 vuotta, kolme lasta, syrjähyppyjä molemmilla, mutta tiukasti yhdessä.
oltiin oltu kaverit monta vuotta, kummallakin suhteita, mutta kummallakaan ei lapsia (onneksi). Kun nähtiin vaikka jossain juhlissa flirttailtiin, mutta kaveripohjalta. Oltiin ensikohtaamisesta asti kauhean kiinnostuneita toistemme ajatuksista ja tekemisistä. Sitten n. 10 v. sitten törmättiin yhdessä konsertissa, mentiin siitä sänkyyn ja se oli siinä. Olen tässä suhteessa hyvin onnellinen ja näyttää siltä että mieskin on. Kolme lasta. Ja joo, liimasin sen konserttilipun päiväkirjaan. Eli vastauksena ap:n kysymykseen, mentiin sänkyyn n. 7 v. ensitapaamisesta ja alettiin seurustella tunti ensimmäisen rakastelukerran jälkeen. Naimisiin mentiin ekan ja toisen lapsen välissä 6 v. sitten.
vastaan vielä ap:n viimeiseen kysymykseen: eka kertamme oli älyttömän hieno ja jotenkin harras.
Kymmeneen vuoteen on mahtunut hyvinkin rankkoja aikoja, mutta olemme ne räpeltäneet läpi ja aina valinneet sen, että me haluamme olla yhdessä. Anna palaa vaan, ap! Et voi menettää mitään.
Kihlat vaihdettiin kuukausi tapaamisesta. Nyt yhteensä 8v yhdessä.
Lapsia meillä ei vielä ole.
Mies olisi halunnut minut jo ensimmäisenä iltana yhdessä mutta olin vielä neitsyt ja hän onneksi oli sitten kärsivällinen. Taisi olla lähellä uutta vuotta kun sitten rakastelimme ensimmäistä kertaa ja se oli aivan ihanaa! Mies oli hellä, huomioonottava jne. ja tykkäsin niin paljon että uusiksi meni melkein heti ;).
Nyt 8 vuotta yhdessä, 1 lapsi. Parikymppisiä olemme :).
1 tunti.... ja ollaan oltu 20 v. yhdessä
Ensitapaamisemme oli, kun mies tuli hakemaan illan viimisille hitaille ravintolassa. Siitä sitten hänen luokse ja sänkyyn... Oli helmikuu...
Mies muutti heti luokseni, toukokuussa sitten kihloihin....
Nyt yhdessä yli 12 vuotta, josta 5 vuotta naimisissa ja 2 ihanaa lasta, kolmatta suunnitellaan.
Sen päivän jälkeen olemme olleet erossa vain muutamia öitä mm. miehen armeijassa olon aikana. Rakastuimme heti ensisilmäyksellä molemmat ja emme voi elää ilman toisiamme...
Sitten välillä oli toinenkin poikaystävä, mutta nyt olemme olleet naimisissa 8 vuotta ja meillä on kolme lasta.
Jotekuinkin noin, mutta olimme ensin yhdessä vain viikon, sitten erossa 1½ kk, jonka jälkeen ensimmäisenä "jälleennäkemisiltana" koitti eka kertamme. Oli ihan ok ajoitus ja mukava muisto ekasta kerrasta.
Yhdessä 12v, yksi lapsi.
Eka kerta oli ihan ok, en ollut kovin humalassa. Sitten kiireiltämme emme nähneet vajaaseen viikkoon, mut siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. Nyt siitä on kohta 18 v, ykis kouluikäinen lapsi on,
Mies olisi halunnut jo aikaisemmin, mutta itse en ollut valmis.. minä olin parikymppinen, mies 7v vanhempi.
Nyt yhteiseloa 8v takana ja yksi lapsi.
Muutettiin heti yhteen, 9kk ja aloin odottaa esikoistamme, nyt neljäs tulossa, yhdessä vajaa 8-v:) olen rakastunut edelleen
Heti kun sinusta tuntuu hyvältä. Milloin se on? Käyttekö miehen kanssa "treffeillä" jossain ulkona, josta voit luontevasti lähteä kotiin ilman "antamispakkoa". Vai kutsuuko mies sinua kotiinsa ja on heti kimpussasi repimässä vaatteita pois ja tuuppimassa kohti sänkyä? Vai oletko kutsunut miestä omaan kotiisi ja osaako hän lähteä sieltä hyvillä mielin kotiin, vaikkei pillua saisikaan?
Neuvoisin enemmän katsomaan omia ja miehen reaktioita. Jos mies on kiinnostunut, hän varmasti myös haluaa sinua seksuaalisesti, mutta myös ymmärtää ja hyväksyy, jos sinulle riittää suutelu ja halailu tässä vaiheessa eikä sänkyleikit. Jos puhelinsoitot vähenevät tai mies alkaa käyttäytyä törkeästi, jätä koko tyyppi, selvästi on vain panon perään.
Mutta jos sopivassa tilanteessa homma etenee luontevasti kohti rakastelua siten, että se tuntuu sinusta mukavalta ja hyvältä, anna mennä vaan. Semmoisessa tilanteessa olisi ihan turha ryhtyä estelemään tilannetta vain siksi ettei se olisi "sopivaa".
Kuuntele itseäsi!
... Itse olen menossa naimisiin miehen kanssa, jonka kanssa mentiin sänkyyn heti ekana päivänä. Ollaan tämmöinen perinteinen pariskunta - oltiin tunnettu pitkään, yksissä bileissä päädyttiin vällyjen väliin ja seurustelu alkoi siitä. Että sujuu se näinkin, kun on sopiva ihminen kyseessä. :)
Miehestä tiesin etunimen, lempinimen sekä sen että hänellä oli ihana ujo hymy ja mieheni tiesi minusta etten meinannut nähdä pelikortteja pöydästä kun en kehdannut laittaa laseja päähän. Aika hätäistä :) ? Toisaalta molemmat oltiin niin ujoja, että jollei mitään suurempaa olisi päässyt tapahtumaan, ei ehkä oltaisi päädytty vaihtamaan numeroita.