Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, melkein unohdin miehen synttärit, mitä ihmettä lahjaksi kun ei toivo mitään?

Vierailija
31.03.2009 |

Eli kohta lähden kaupungille lahjaa etsimään, että ehdin ostaa sen ennen kuin mies tulee töistä kotiin. Mutta mitä voisin ostaa kun ei toivo mitään ja sanoo ettei tarvitse mitään, mutta tiedän että kuitenkin ilahtuisi jostain pienestä kivasta jutusta. Ei sovi mitkään partavedet, dödöt tms. Eikä tarvitse uusia vaatteitakaan nyt

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annat hartiahierontaa illalla.. Älä osta mitään materiaa!

Vierailija
2/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuiselle pitäisi onnittelut riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin miehelleni niitä belgialaisia, joita saa Stockmannilta, ja lisäksi vielä paketti laadukasta erikoiskahvia. Niin ja jos miehesi tykkää maitokahvista, osta semmoinen pieni maidonvaahdotin, joka toimii paristoilla.

Vierailija
4/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä, oppi toivomaan kun otti itseensä saadessaan henkilövaaan.

Vierailija
5/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hakenut ruokaa kiinalaisesta! Pieni juttu, mutta meidän perheessä muistaminen on tärkeintä ei lahjan arvo.

Vierailija
6/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei omien sanojen mukaan tarvitse eikä halua mitään. siis koskaan.

Nyt olen ratkaissut asian siten, että seuraavana synttärinä ostan hänelle erään klassikkovalaisimen eli käytännössä siis meille uuden lampun ruokapöydän päälle. Hankinta ilahduttaa molempia (ehkä itseäni enemmän) ja tarvitsemme sen valaisimen. Olen tämän hänelle jo etukäteen ilmoittanut, joten yllärinä se ei tule´. Tärkeää oli varmistua, että myös hän pitää valaisimesta. Tietty sitten jotain hyvää ihan hänelle vielä lisäksi.

Vierailija
7/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä tuli sama virsi, mitään ei tarvitse, mutta kun edellinen oli melkeimpä 9 vuotta palvellut ja mennyt jo nuhjuisen näköiseksi, niin päätin ostaa uuden ja siistin. Mieskin oli tosi tyytyväinen kerrankin ;)

Vierailija
8/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta väkisin mitään krääsää. Taikka sitten lahjakortti hierontaan tms.

Vierailija
9/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lempikakun nimittäin, ja erittäin hyvää ruokaakin laitan, mutta jotain pientä haluaisin antaa osoitukseksi että välitän ja muistan. Hän aina hemmottelee minua niin älyttömästi muina juhlapäivinä että en halua ilman lahjaa häntä jättää. Mies on sellaista tyyppiä joka välittää vain käytännöllisyydestä, eli jos tavaralla ei ole mitään järkevää käyttöä sellaista ei kannata hankkia. Samoin jos kaapissa on jo pari paitaa niin uusia ei tarvitse ennen kuin entiset hajoavat jne. jne.

Lompakko olisi muuten hyvä mutta kun ehti juuri ostaa uuden itse, joku muu samantyylinen juttu olisi hyvä, käytännöllinen eikä mikään liian kallis

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän