Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä voi nainen käydä jatkuvasti kauheissa rytkyissä?

Vierailija
31.03.2009 |

Siis tyyliin ruttuiset farkut ja kulahtanut neule. Ei tietysti meikin häivää ja kampauksessakaan ei kehumista. Ihmettelen vaan päiväkodista lapsiaan hakevia äitejä...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä vaihdetaan aina vaatteet.mutta leikkaussaliin en menis ilman meikkiä siltikään (itse ollut työssä siellä).

Vierailija
22/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

firma tarjoaa vaatteet, ja mitä mitäänsanomattomamman näköinen kassa on, sitä vähemmän asiakkaa puhuu, joten helpottaa työtä. Ihan kohta oon lähössä töihin enkä aio meikata, enkä edes harjata hiuksia. Silmälasit ja hampaat toki pesen, mutta nekin vaan omaks ilokseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisessa työssä, jossa vaihdetaan työasu päälle, ja näitä on aika paljon. En minäkään viitsi ostaa kalliita hienoja vaatteita ja jakkupukuja, kun aamulla painun töihin, jossa vaihdan työasun päälle ja usein vielä päivä venähtää ja tulen vasta "myöhään" kotiin. Kiva vetästä päälle jotain mukavaa joka on helppo riisua ja pukea sitte työpaikallakin.

Vierailija
24/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa parempaan. Vaatteet kyllä silitän .

Vierailija
25/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö, että potilas näkee painajaisia, jos näkee meikkaamattomat kasvosi ennen nukutusta vai yritätkö iskeä kirurgin?

Vierailija
26/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät ensin.....ja kun olin töissä kokki...ei siellä tarvii kovinkaan tälläytyy,kun on työasu....

Vierailija
27/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistolla sitä vasta kuljetaankin ihme rytkyissä :)

Vierailija
28/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjastonhoitaja ja tuo kuvaus pätee ainakin minuun. Meilä on aika rennosti pukeutuvia muutkin. Esim. Marimekon tasaraitapaita ei ole meillä koskaan poissa muodista :-D

Vierailija
29/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä nokialla ja teen lähes 80% etätöitä kotoa. "Laittaudun" vain työreissuihin

Vierailija
30/30 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkuissa ja jossain vähemmän siistissä paidassa töissä. lasten kanssa touhutaan kaikenlaista, joten ei mitään järkeä pukea hienoja vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä