Missä työssä voi nainen käydä jatkuvasti kauheissa rytkyissä?
Siis tyyliin ruttuiset farkut ja kulahtanut neule. Ei tietysti meikin häivää ja kampauksessakaan ei kehumista. Ihmettelen vaan päiväkodista lapsiaan hakevia äitejä...
Kommentit (30)
firma tarjoaa vaatteet, ja mitä mitäänsanomattomamman näköinen kassa on, sitä vähemmän asiakkaa puhuu, joten helpottaa työtä. Ihan kohta oon lähössä töihin enkä aio meikata, enkä edes harjata hiuksia. Silmälasit ja hampaat toki pesen, mutta nekin vaan omaks ilokseni.
sellaisessa työssä, jossa vaihdetaan työasu päälle, ja näitä on aika paljon. En minäkään viitsi ostaa kalliita hienoja vaatteita ja jakkupukuja, kun aamulla painun töihin, jossa vaihdan työasun päälle ja usein vielä päivä venähtää ja tulen vasta "myöhään" kotiin. Kiva vetästä päälle jotain mukavaa joka on helppo riisua ja pukea sitte työpaikallakin.
Ei ole varaa parempaan. Vaatteet kyllä silitän .
Pelkäätkö, että potilas näkee painajaisia, jos näkee meikkaamattomat kasvosi ennen nukutusta vai yritätkö iskeä kirurgin?
Tärkeimmät ensin.....ja kun olin töissä kokki...ei siellä tarvii kovinkaan tälläytyy,kun on työasu....
yliopistolla sitä vasta kuljetaankin ihme rytkyissä :)
Olen kirjastonhoitaja ja tuo kuvaus pätee ainakin minuun. Meilä on aika rennosti pukeutuvia muutkin. Esim. Marimekon tasaraitapaita ei ole meillä koskaan poissa muodista :-D
olen töissä nokialla ja teen lähes 80% etätöitä kotoa. "Laittaudun" vain työreissuihin
farkuissa ja jossain vähemmän siistissä paidassa töissä. lasten kanssa touhutaan kaikenlaista, joten ei mitään järkeä pukea hienoja vaatteita.
töissä vaihdetaan aina vaatteet.mutta leikkaussaliin en menis ilman meikkiä siltikään (itse ollut työssä siellä).