Nyt psyykatkaa! Olen ollut 1pv:n polttamatta ja nyt kova hinku tupakalle!! Estäkää mua!!
Kommentit (20)
vetää yksi rentouttava rööki. ANNA mennä vaan, eihän se ole kuin yksi eikä kukaan saa tietää.
Ihanan kuuloinen ääni!! Ja se iho ja hampaat! Mieti kans lapsias, jotka suree sua, kun kuolit niin aikaisin.
ime pilliä tai lakupiippua. ulos kävelylle.
Suudellessa maistut ihan tuhkakupilta vaikka kuinka söisit purkkaa tai pastilleja. Vaatteesi haisevat kamalalle. Se tupakointi näkyy sun ihosta, hampaista, sormista... Ja naisen tupakointi näyttää hirveältä!!! Annat lapsellesikin todella huonon esimerkin!!!!!
Mun pappa tupakoi. Kuoli keuhkosyöpään. Eno tupakoi, sai virtsarakon syövän. Joutui elämään virtsa-avanteen kanssa. Tosi hohdokasta. Se tupakka ihan oikeasti tappaa ja sairastuttaa. PYSY EROSSA SIITÄ RÖÖKISTÄ!!!!!
Ulkona on IHANA päivä, mene ja osta jäätelö. Istu auringossa ja nauti siitä jädestä, mieti miten vahva nainen olet kun pääset eroon tupakasta.
TSEMPPIÄ!!!!
ovat masentuneita tai jotain.
Jos pystyt olemaan polttamatta niin onneksi olkoon päässäsikään tuskin on mitän vikaa.
Mä olen vähentänyt tällä konstilla polttamista puoleen. Lopettamista yritän kun saan tupakanpolton kahteen päivässä. Mulla ei purkka toimi kokeiltu on, sillä kun ei pääse irti nikotiiniriippuvuudesta.
Käy heti lainaamassa tai ostamassa Allen Carr:in Stumppaa tähän tai Vihdoinkin vapaa tupakasta. Lopetin sen avulla vuoden vaiheessa, mieli ei ole tehnyt, olen ollut hyvillä mielin lopettamisesta kaiken aikaa. Muuttaa ajatustavan totaalisesti, ei se mistä luovut, vaan se mitä saat.
Suudellessa maistut ihan tuhkakupilta vaikka kuinka söisit purkkaa tai pastilleja. Vaatteesi haisevat kamalalle. Se tupakointi näkyy sun ihosta, hampaista, sormista... Ja naisen tupakointi näyttää hirveältä!!! Annat lapsellesikin todella huonon esimerkin!!!!!
Mun pappa tupakoi. Kuoli keuhkosyöpään. Eno tupakoi, sai virtsarakon syövän. Joutui elämään virtsa-avanteen kanssa. Tosi hohdokasta. Se tupakka ihan oikeasti tappaa ja sairastuttaa. PYSY EROSSA SIITÄ RÖÖKISTÄ!!!!!
Ulkona on IHANA päivä, mene ja osta jäätelö. Istu auringossa ja nauti siitä jädestä, mieti miten vahva nainen olet kun pääset eroon tupakasta.TSEMPPIÄ!!!!
kaapista ja napostelen nyt niitä :/
Ulos tekisi todella mieli, mutten voi mennä koska lapseni on kipeä, joten pakko sinnitellä täällä sisällä.
Kiitos kun autoitte :)
-ap
En sentään. Mutta mun mies tupakoi meidän seurustelun alussa, lopetti kun sanoin että sen suuteleminen maistuu pahalta. Käänsin usein pään vaan pois, kun yritti tulla pusuttelemaan ;) Tosi tehokasta, se jätti tupakoinnin tsuit tsait sukkelaan.
Ja fakta on, että naisesta näkee jos se on polttanut vähänkin pidempään (työkavereista huomaan).
lesbo ?
Ulkona on IHANA päivä, mene ja osta jäätelö. Istu auringossa ja nauti siitä jädestä, mieti miten vahva nainen olet kun pääset eroon tupakasta.TSEMPPIÄ!!!!
Tupakoitsijat haisee kuvottavan pahalle, mutta ne ei itse haista sitä. Hampaat on vastenmielisen keltaiset, samoin sormet.
Minulla on sukulaismies, ikää 50-v kuolemassa keuhkoahtaumatautiin. Mieti mitä on tukehtua hitaasti hengiltä.
Toinen sukulaismies kuoli 58-veenä keuhkosyöpään, joka lähetti etäpesäkkeen myös aivoihin. Ei nimittäin mennyt ajoissa lääkäriin ja kärsi vaan niitä tuskia, tauti todettiin liian myöhään.
Haluatko kuolla ennen eläkeikääsi ja lastenlapsiasi? Haluatko poltella rahasi taivaalle, kun voisit laittaa sätkiin menneet rahat pankkiin ja tehdä niillä jotain kivaa?
Mene lenkille ja imeksi vaikka kovia karamelleja.
MArs heti ostaman ja ajuhat sitä 15 min välein.....
Tupakoitsijat haisee kuvottavan pahalle, mutta ne ei itse haista sitä. Hampaat on vastenmielisen keltaiset, samoin sormet.
Minulla on sukulaismies, ikää 50-v kuolemassa keuhkoahtaumatautiin. Mieti mitä on tukehtua hitaasti hengiltä.
Toinen sukulaismies kuoli 58-veenä keuhkosyöpään, joka lähetti etäpesäkkeen myös aivoihin. Ei nimittäin mennyt ajoissa lääkäriin ja kärsi vaan niitä tuskia, tauti todettiin liian myöhään.
Haluatko kuolla ennen eläkeikääsi ja lastenlapsiasi? Haluatko poltella rahasi taivaalle, kun voisit laittaa sätkiin menneet rahat pankkiin ja tehdä niillä jotain kivaa?
Mene lenkille ja imeksi vaikka kovia karamelleja.
Nyt ikää jo yli 80 v eikä niin minkäänlaista vaivaa ole, mitä nyt tupakoitsijoiden yskä. Ja tupakkaa vetää päivässä 2 askia.
Mä olen ollut 10v polttamatta. Päätät vain että se olkapäällä istuva tupakanhimo ei hemmetti sua määrittele. SINÄ päätät itsestäsi, ei riippuvuus.. Antaisitko riippuvuuden viedä sua kuin pässiä narussa ja kuljet tahdottomana perässä? Sehän on vain pään sisälle muuttanut paskiainen. Heitä se sieltä ulos.
tupakointi loppui useiden vuosienkin taukojen ja taas alotusten jälkeen (kun hermot ei jaksaneet) se että aloitimme lapsettomuushoidot ja vauvanyrityksen. Sen jälkeen kun tajusi että sekin voi vaikeuttaa vauvan saantia, lopetti mun tupakanhimon. Aloitin jo 13v polttamaan ja vikan tupakan poltin muistaakseni häissäni v. 2003 :) vauvan sain vasta 2005 hoitojen jälkeen, enkä halua palata siihen pahaan hajuun ja ainaiseen tupakointiin. Poltin aina askin per päivä.....
pahimpaan tuskaan.mua auttaa se ,että ajattelen et en oo koskaan polttanutkaan ja lisäksi käyn tekemässä pari tunnin lenkkiä päivittäin.liikunta auttaa tupakantuskaan,mutta mulla ennenkaikkea tuolla mahassa kasvava vauva motivoi!!
Itse lopetin tupakoinnin 8 vuotta sitten ja nyt koitan laihduttaa. Tupakoinnin lopettamine oli muuten paljon helpompaa kuin tämä laihduttaminen nyt.
Ohjeeni on siis suhtautua tupakan, tai minkä muun tahansa himoon niin, että pitää sitä väliaikaisena. Itselläni himo saada tupakkaa kesti aina suunnilleen yhtä kauan aikaa, mitä olisi mennyt yhden tupakan polttamiseen. En siis tsempannut itsenäi aina kerralla kuin kestämään sen kulloisenkin himokohtausken yli. Päätin, että juuri sillä kertaa en mene tupakalle. Ja sitten taas seuraavalla kerralla sama juttu.
Tupakan kohdalla tuo minulla toimi, mutta herkkujen kohdalla ei. On paljon hempomi jotenkin huomaamattaan ostaa suklaapatukka kuin tupakka-aski. Ja ihan huomaamattaan tekee voileivän, mutta ihan huomaamattaan ei kävele ulos tupakalle.
Tsemppiä ap:lle ja kaikille muillekin kiusausten kanssa painiville. Jokainen voitettu kiusaus tekee meidät vahvemmaksi kohtaamaan seuraavan kiusauksen!
Jos nyt poltat, joudut aloittamaan taas nollasta. Tokihan tiesit lakkoon ryhtyessäsi, että näitä hinkuja tulee. Nyt vaan oot lujana.