Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin kolme tuntia lattialla matolla,nyt hirveä kipu pakaroissa ja häntäluussa. Vihaan keski-ikää,keho ei kestä enää mitään!

Vierailija
26.08.2024 |

Perse kipeä matolla istumisesta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kipeytyi nuorenakin tuollaisesta.

Vierailija
2/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei kannata istua kolmea tuntia lattialla matolla. Tai jos täytyy pakosta, niin ainakin vaihdella asentoa niin että väilllä on jalat suorana, koukussa, välillä ehkä puolimakuullaan kyynärpäiden välissä yms. Kyllä se kroppa täytyy jo keski-iässä alkaa ottaa huomioon eri tavalla kuin nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istuit matolla 3 tuntia?

Vierailija
4/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla raihnainen keski-ikäisenä. Mars salille, liikkuvuustreeniä, juoksua, hyppyjä ja pomppuja. 

Vierailija
5/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään kannata istua noin pitkään yhteen menoon.

Vierailija
6/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en pysty edes varttituntia istumaan matolla, mutta miksi pitäisi? 

Vierailija
7/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko piikkimatto? Joillakin niitä vielä on.

Vierailija
8/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko olla raihnainen keski-ikäisenä. Mars salille, liikkuvuustreeniä, juoksua, hyppyjä ja pomppuja. 

Ei se noin toimi. Siihen on syynsä miksi urheilijat ja tanssijat jää eläkkeelle keski-iässä. 

Vierailija
9/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä taas olen paremmassa kunnossa kun useimmat huippu-urheilijat ja olen 41v mies. Mitään paikkaa ei kolota ja jos käyn pelaamassa salipandya 20 kloppien kanssa juoksen ne suohon. 

Vierailija
10/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei kannata istua kolmea tuntia lattialla matolla. Tai jos täytyy pakosta, niin ainakin vaihdella asentoa niin että väilllä on jalat suorana, koukussa, välillä ehkä puolimakuullaan kyynärpäiden välissä yms. Kyllä se kroppa täytyy jo keski-iässä alkaa ottaa huomioon eri tavalla kuin nuorena.

Mikä on semmoinen pakko että pitää kolme tuntia istua lattialla. Olen yli 50 vuotias muttei tuollaista pakkoa ole vielä eteen osunut 

Vierailija
11/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä taas olen paremmassa kunnossa kun useimmat huippu-urheilijat ja olen 41v mies. Mitään paikkaa ei kolota ja jos käyn pelaamassa salipandya 20 kloppien kanssa juoksen ne suohon. 

Odotas muutaman vuosi 😁

Vierailija
12/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhymä, oliko pakko istua matolla?

Vierailija
13/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme tuntia matolla paikallaan istumista saa kyllä paikat kipeäksi kenellä tahansa. 

Vierailija
14/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsesi kunnossa. Minä leikin hyvin vaikka tuntikausia muksujen kanssa legoilla rakentelua matolla. Se on kivaakin, etenkin kun aletaa kisata vaikkapa kuka tekee hienoimman 20 palan raketin tai kuka tekee auton vähimmällä määrällä paloja.

- M56

Vierailija
15/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset voi istua tunteja matolla leikkimässä ongelmitta, mutta he ei toisaalta olekaan paikallaan vaan liikkuu koko ajan. Aikuiset on liian paikoillaan ja sitten kipeytyy paikat. 

Vierailija
16/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-v.mies? Mä olen 60-vuotias nainen ja päihitän aika monet ikäisesi liikunnassa. Ei kolota eikä pakota mitään kohtaa. 

Vierailija
17/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä itsesi kunnossa. Minä leikin hyvin vaikka tuntikausia muksujen kanssa legoilla rakentelua matolla. Se on kivaakin, etenkin kun aletaa kisata vaikkapa kuka tekee hienoimman 20 palan raketin tai kuka tekee auton vähimmällä määrällä paloja.

- M56

Minä olen tänään kipeän lapsen kanssa kotona ja ollaan tehty legoilla koko päivä. Mutta pakko siitä matolta on välillä nousta ettei mene paikat jumiin. 

Vierailija
18/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää istua lattialla, eikö ole tuolia?

Vierailija
19/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Minä olen tänään kipeän lapsen kanssa kotona ja ollaan tehty legoilla koko päivä. Mutta pakko siitä matolta on välillä nousta ettei mene paikat jumiin. 

Aivan oikein. Ei kannata muutenkaan istua liikkumatta tuntikausia. Seisomaan, venytys, pari askelta, ja eri asentoon takaisin jatkamaan.

- M56

Vierailija
20/27 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Saati pää. Mä tulisin hulluksi tuollaisesta.