Lue keskustelun säännöt.
Toimiiko muilla sampon nettipankki??? mulla ei ole toiminut ainakaan
30.03.2009 |
puoleen vuoteen! harvoin ko tiliäni käytän mutta nyt olisin halunnut yhden laskun sieltä maksaa, mut kun ei pääse sisään niin ei. voi prkl!
Kommentit (2)
Onkohan sun tietokone yhteensopiva uuden nettipankin kanssa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joskus harvoin ei ole nyt vuoden sisällä toiminut.