Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin ihoni näyttämään raikkaalta?

Vierailija
30.03.2009 |

Jotenkin talven jälkeen ihan nuutuneen näköiset kasvot. No toki ikääkin on jo 39, mutta todella rupsahtaneelta näytän. Silmien ympärykset täynnä ryppyjä ja samoin suun...kait se on tuo pintakuiva iho mikä osaltaan ton aiheuttaa kun kuitenkin puhdistan kasvoni aamuin illoin ja käytän voiteita sekä silmänympärysvoiteita.

Auttaisiko joku tuote vai pitääkö kosmetologille astella....rahaa ei olisi kuitenkaan kuin n. 60 euroa käytettävissä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin Sokoksen tarjouksesta Cliniquen naamarasvaa, ei varsinaisesti mitään ryppyrasvaa *etsii toisaalta tuotteen nimeä*... joku superdefense tai mikälie sen tuotesarjan nimi, sellasessa vaaleanvihreässä tuubissa olevaa kuitenkin, ja on todettu ihan mielettömän hyväksi! iho heleytyi (me ollaan molemmat 33) ja pinnan epäpuhtaudetkin vähentyi huomattavasti, joten kyseisen merkin tuotteita suosittelen. Aika suolasen hintasiahan ne on, mutta kun ei lotraa ylenmäärin niin kestäähän ne aika kauan.

Mun rasva oli tuubista "dry to mixed skin", ja kaverin rasva oli "dry to very dry", ja molemmilla toimii tosi hienosti! Kosmetologilta ois tietty hyvä hakee itse kunkin vähän starttiapua, mutta toi rasva pääs yllättää meidät molemmat, ja mun kaveri varsinkin on kokeillut suurinpiirtein joka purkkia mitä kaupasta ja kosmetologilta löytyy. Niitä saattaa saada joskus jonain näytepurkkeinakin, ni ei tarvi heti investoida kauheesti, muistaakseni toi tuubillinen maksaa jotain 52 Euroa. Juu kallista kallista, mutta menis sun budjettiin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä