Miksi ihmeessä lapsiperheelliset eivät osta viiden tähden autoa?
Ja tarkoitan NCAP-tähtiä. Luulisi, että se turvallisuus on lapsiperheille aa ja oo.
Kommentit (74)
Ja mitkä autot omaavat nuo 5 tähteä?
meille 8000e käytetty auto on jo luksusta ja siis meillä ei sellaista ole vaan saatiin lahjoituksena vuoden 1990 mazda jolla ajetaan.
En ikinä suostuisi ajamaan millään 20 vuotta vanhalla corollanpaskalla.
ap
Ja kun muistaa että ajaa itse nopeusrajoitusten mukaan, pitää hyvät turvavälit, jne ihan nämä perusjutut.
Itse voi vaikuttaa erittäin paljon omaan onnettomuusriskiin
ja 300 laskuihin niin jos haluaa ajaa jollain niin ajaa sitten vanhalla. Taitaa olla ihan uusi tieto, mutta kaikki ei ole rikkaita.
ap
Eli ilmansaastuttajaa. Julkisilla ja pyörällä pärjätään hyvin.
Oletko unohtanut että teillä on muitakin liikeellä kuin sinä ??? Se että sulla on 5 tähden auto ei takaa yhtään mitään.
koska siellä liikenteessä on muitakin kuin minä. Törmäystilanteessa kaikkein turvallisin auto, vaikka joku alkkis törmäisi.
ap
Oletko unohtanut että teillä on muitakin liikeellä kuin sinä ??? Se että sulla on 5 tähden auto ei takaa yhtään mitään.
Jotain tyyliäkin autossa pitää olla, ei riitä jos on 5 tähteä mutta auto on kuin venäläinen tankki.
Minulla Corolla vm 92 ja voitte vain arvata, että ajaisin varmasti paremmalla ja uudemmalla, jos olisi rahaa.
en kyllä ennen tiennyt noista tähdistä, selvitin äsken. Auto ei ihan uusi, mutta melko turvallinen taitaa sitten olla. Kohta on auton vaihto edessä, että pitäisikö sitten siirtyä siihe 5-tähden autoon. Ei ainakaan nykyinen auto ihan mahdottomoman hintainen ole, vaikka ei rikkaita ollakaan.
Viisastuinpa taas lisää, kiitti ap
Siinä olen kuitenkin tarkka että autoni on oltava suht uusi ja ei mikään ihan pikkuauto. Mä en ymmärrä sitä perheen mies ajaa hyvällä autolla, mutta muija sitten vanhalla pikkusella autolla ja vielä lapset usein kyydissä. Mun mies ajaa päivittäin paljon, joten hänellä on oltava hyvä auto, mutta niin myös mulla.
ap
hotelleissa ;-)) Get real, ap, olet naurettava juntti.
ei ole tarvetta omalle