Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys raskausmyrkytyksestä:

Vierailija
30.03.2009 |

Te joilla on ollut raskausmyrkytys, ja siihen liittyen ylävatsan kipua, minkä tyyppinen tämä kipu on? Onko se jatkuvaa vai helpottaako välillä ja millaista se on tyypiltään (terävää/viiltävää/pistävää jne...)

Mulla oli viime viikolla neuvolassa verenpaineet vähän koholla 144/77 ja viikonlopusta alkaen ylävatsa kipeä tuosta rintalastan kohdalta. Mietin että pitäisköhän alkaa soittelemaan neuvolaan vai voinko ootella keskiviikkoon jolloin mulla on jokatapauksessa äpkl-käynti. Nyt menossa rv 33+0.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuntui kipu sekä selässä että rinnassa eli jonkilainen "jomottava rengas".

Vierailija
2/3 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nuo ei kyllä ole kovin ylhäällä nuo sinun paineet....

Itselläni oli tuota ylävatsakipua, jonka kuvailisin sellaiseksi paineen tunteeksi.Siis kuin painava vanne olisi painanut ylävatsaa.Mutta lääkäriin hakeuduin aivan järkyttävän päänsäryn takia.Ja silloin paineet olivatkin jo todella korkeat.Varmaan 170/120.Vauva otettiin pois siitä 3 päivää eteenpäin.

Mut tsemppiä sulle.Koita levätä mahd. paljon.Ja parempi on mennä näytille kuin mietiskellä kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeimmillaan 170/117. Sekin vaikuttaa mitä paineet on normaalisti, mulla oli ennen raskausmyrkytystä n. 115/65.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme