Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En erityisemmin pidä muiden vauvoista

Vierailija
30.03.2009 |

Löytyykö muita, jotka ei vaan ole kiinnostuneita muiden vauvauutisista/vauvoista?

Mua ei oikeasti hetkauta suuntaan eikä toiseen, jos joku tuttu tai kaveri saa vauvan. Kyse ei ole kateudesta, mulla on kyllä lapsia omastakin takaa ja pian on taas uusi vauva tulossa.

Hieman eri asia on, jos kyseessä on joku tosi läheinen ja mulle tärkeä ihminen, joka sen vauvan saa.

Olen pitänyt ainoastaan omia vauvojani ihanina ja ainoastaan heille oon leperrellyt tyyliin "Kyllä oot niin lutunen.." Tottakai kehun muidenkin vauvoja näteiksi jne. muttei se ihan täysin sydämestä tule. Siis tietysti ne on ihan nättejä muttei ne mitään hoivaviettiä mussa herätä.

Tuntuu, että kaikki muut (varsinkin naiset) on aina halukkaita nuuhkimaan vieraiden vauvojen "vauvatuoksua", lässyttävät siitä miten pienet ja ihanat varpaat niillä on jne.

Onneks sitä sen verran pystyy teeskentelemään, että ne kyläreissut uutta vauvaa katsomassa menee ok.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ikinä tajunnut tuota "vauvat tuoksuu niiiiiin ihanilta" -juttua. Musta ne ei tuoksu mitenkään erityisiltä. Eivät omatkaan, vaikka niitä nuuskuttelenkin ihan mielelläni.

Vierailija
2/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän muiden vauvoista, siis aivan pienistä. Vastasyntyneistä parin kk ikään. ihanalle tuoksuvat.

mutta sitä isommat..ei herätä mussa mitään tunteita!

oma on tietenkin suloisinta maan päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maailmassa on toisenlaisiakin äitejä- ovat pelastaneet monta lasta elämälle.

Vierailija
4/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia rakastan yli kaiken, mutta muuten en erityisemmin lapsista tykkää, oli sitten vauva tai vanhempi lapsi kyseessä. Mulla ei ole koskaan ollut esim .vauvakuumetta, enkä saa kyllä mitään fiiliksiä siitä, että näen jonkun pienen vauvan. Pienet kissan- tai koiranpennut taas on supersöpöjä!

Vierailija
5/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 lasta, enkä todellakaan tykkää vieraista kakaroista.

Toki olen omieni avulla oppinut suhtautumaan vieraisiinkin ihan normaalisti, mutta en ole silti ikinä tykännyt muiden lapsista.

Vierailija
6/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatte vaan sitten että eivät muutkaan ole välttämättä kovin kiinnostuneita teidän omista lapsistanne.

Vierailija
7/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatte vaan sitten että eivät muutkaan ole välttämättä kovin kiinnostuneita teidän omista lapsistanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme