SAIN TIETÄÄ MIEHENI PETTÄNEEN MUA!!!
Kylläpä meni pää sekaisin kun sain selville et mies on pettänyt mua, seksiseuraa on haettu ja saatu netin kautta!!! Mikä saa miehen tekemään tuollaista ja kaiken pitäisi olla meillä hyvin, on koti ja maailman ihanin lapsi! ja mitä kaikkea ihanaa olaan suunniteltu tälle elämälle yhdessä... Löi totaalisesti sydämeen!!!! EN TAJUA TÄTÄ!!! Nyt ei sitten mikään ole niinkuin ennen... miten asian otan puheeksi??? Auttakaa! En vois kuvitella ikinö tekeväni mitään tuollaista toiselle, pitääkö miehiä vain koittaa ymmärtää kun ne ajattelee tolla alapäällä. On aivan hirveän paha olla, onko kohtalotovereita!
Kommentit (31)
kun tälläisistä sattuu niin ekana asia käsitellään vauva-palstalla, joo joo.
Kuka uskoo?
PROVO! huomaa kirjoitustyylistä jakun tälläisistä sattuu niin ekana asia käsitellään vauva-palstalla, joo joo.
Kuka uskoo?
jokin MUKA trendikäs ilmiö joka pinoon pitää tämän sisältöinen viesti?
Vai onko se aina yksi ja sama HÖRHÖ joka on rakastunut sanaan 'PROVO'
älä hyväksy miehen huonoa kohtelua!
Selvitä tilanne ja tee sitten tarvittavat toimenpiteet. Avioliittoon kuuluu vain kaksi.
ja onko jossain kielletty kirjoittamasta kyseisestä aiheesta tänne? Anteeksi vaan jos olen jotain nyt loukannu loukattuna!
niin oli silloin laittanu netin seuranhaku palstoille ja seksinhaku palstoille ilmoitukset.
Mä oon sitä mieltä et miehet on kusipäitä!!!!!
se mies on rikkonut teidän perheen. Kun ukko tulee kotiin, niin pistät selkä seinää vasten ja annat kuulua mitä ajattelet. Ei tässä tilanteeessa sulla ole velvollisuutta olla "aikuinen" ja "rauhallinen" kun mieskään ei ole aikuinen.
Mä olen hirveä pirttihirmu, mutta oon sanonu miehelle että jos jää kiinni pettämisestä, niin mä pakkaan kamat ja häivyn. Ja olen sanonut myös, että sitten kun meillä on lapsia ja niin kävisi, niin pitäisin huolen ettei mies ikinä näkisi lapsiaan. Mielestäni miehenkin on sitouduttava yhteiseen perheeseen täysillä, ja jos sen rikkoo, niin siitä pitää kärsiä.
Ei muuta kun järjestä treffit sen kanssa =) ja katso mitä mies tuumaa sen jälkeen
Niin vastaa miehen ilmoitukseen ja ehdota pikaista päiväpanoa.... sitten menet itse paikanpäälle katsomaan ilmeet.
voi jos tohon riittäiskin ap:lla pokka=) mut hei, tuu kertomaan miten kävi. Ja muista ettet päästä sitä miestä kuin koira veräjästä
Niin vastaa miehen ilmoitukseen ja ehdota pikaista päiväpanoa.... sitten menet itse paikanpäälle katsomaan ilmeet.
jos on tosiaan tehnyt noin törkeästi sulle niin sun on parempi jatkaa elämääs ilman sitä pettäjää.
saman helvetin olen läpikäynyt...
vain aika ja paljon pitä voi saada olon helpottumaan.
Voimia