Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos on palkannut osa-aikaisen lapsenvahdin

Vierailija
30.03.2009 |

(epäsäännölliset työajat, mutta pitkälle etukäteen sovittuja), niin onko yleisesti tapana, että vahti tulee paikalle myös vatsatautisia lapsia hoitamaan? Siis ei mikään sellainen tilanne, että lapsi olisi pahasti sairas ja tarvitsisi erityistä sairaanhoitoa tai äitiä välttämättä, mutta sen verran virusta perheessä, että tartuntariski on vähintäänkin kohtuullinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut lapsevahtina paljon juuri osa-aikaisesti ja satunnaisesti perheissä. Yleensä perheet ovat ilmoittaneet minulle, että lapsi on sairas (ei tietenkään mitään pikku flunssaa mielestäni tarvitse ilmoittaa) ja useimmat kysyneet, haluanko silti mennä. Itse olen aina mennyt enkä ole ikinä edes saanut keneltäkään lapselta tartuntaa. (ja mielestäni oikeastaan vain tuo vatsatauti on sellainen, jota vähän ehkä pelkäisi tarttuvan...)

Minusta on ystävällistä ilmoittaa ja kysyä, koska voi olla, että hoitajalla on esim. seuraavan päivänä jokin tärkeä juttu, eikä siksi ehkä halua riskeerata, ettei tule tartuntaa.

Itse ehkä jäisin juuri vatsatautiseen perheeseen menemättä, jos minulla olisi jotain supersupertärkeää seuraavana päivänä. Mutta joku kuume yms. ei kyllä koskaan jättäisi minua menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan