Kehtaisitko kulkea turkis päälläsi?
Kommentit (24)
mutta täytyy myöntää että isoäidin hautajaisissa hätkähdin kun serkulla oli minkkiturkki. Serkku on 35v ja minä 45v.
Anoppikin yritti pukea mua hienoksi ja osti mulle turkin, mutta en mä sitä osaa enkä kehtaa pitää. Ehkä sitten joskus 20 vuoden päästä. Nyt olen 49-v.
mielleyhtymä venäläisiin prostituoituihin on aika vahva.
Ystäväni sanoi, että näytän siltä, kuin joku olisi heittänyt kuolleen lehmän päälleni...
Olen nyttemmin laittanut takin vaatekeräykseen.
Totta kai kehtaisin, riippuu mallista.
Mulla on kyllä mummulta peritty sinikettupuuhka, mutta sille jotenkin ei ole ollut käyttöä. Mutta, olen kanssa kova palelemaan ja pitäisin turkkia ilomielin jos mulla sellainen olisi.
Prostituutio-mielleyhtymälle sanon vain, että kyllä huora huoran tuntee.
Ehkä mauttomin vaatekappale minkä tiedän on turkki! tosi rumia
Miksi niillä turkinkantajilla on aina sellainen hirveä hajuvesipilvi ympärillään? Haiseeko ne turkit joltain, mikä pitää peittää. Kärpäsmyrkkyä?
Valitettavasti minulla ei ole turkkia.
pitkä minkkiturkki olis kiva.
Monet uudet turkkimallit tosi ihania
Mielestäni on vaikea keksiä mitään muuta asiaa joka viestittäisi käyttäjästään yhtä negatiivisia asioita kuin turkki...
Mutta mallista olen tarkka, kaapumaiset turkit ovat jotenkin vanhoille.. Johtuu ehkä siitä että mammani käytti sellaisia.
http://pregnantgoldfish.files.wordpress.com/2009/02/fur-gurl.jpg
Prostituutio-mielleyhtymälle sanon vain, että kyllä huora huoran tuntee.
ellei sitten tarkoiteta samaa kun puhutaan vaikka nuorekkaista isoäideistä.
mutta täytyy myöntää että isoäidin hautajaisissa hätkähdin kun serkulla oli minkkiturkki. Serkku on 35v ja minä 45v.