Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä miten joku voi olla alkoholisti

Vierailija
29.03.2009 |

juu juu se on sairaus tiedetään..

Mutta en silti ymmärrä sitä !! Miten joku JAKSAA juoda päivästä ja vuodesta toiseen??? Itse kun joskus koittaa esim. juhannuksena juoda 3 päivää putkeen, niin viimisenä päivänä tökkii jo niin, että saa melkein juomaa väkisin kurkusta alas tunkea. Ei voi käsittää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ole mitään tekemistä järjen tai halun kanssa.

Vierailija
2/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sen tiedostaminen, että kärsii riippuvuudesta ei käy itsestään. Mulla kesti pari vuotta, että tunnustin asian itselleni. Avun hakeminen kesti myös: luulin pärjääväni yksin. Mun riippuvuuteni tosin ei kohdistunut alkoholiin ja pääsin siitä eroon, mutta kaikkiaan prosessi kesti melkein neljä vuotta. Onnistuin, koska sain tukea ja apua. Kaikki eivät näitä saa, vaan kohtaavat moralisointia ja tuomitsemista, joka ei ainakaan auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä sillä on tekemistä järjen ja halun kanssa.

Niillä ei ole mitään tekemistä järjen tai halun kanssa.

Vierailija
4/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pääsee siihen riippuvuuteen asti. Mä en kykene juomaan itseäni edes humalaan, alko on liian pahaa ja nousuhumala epämiellyttävä tunne.

Vierailija
5/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä ihmisillä on jotain todella pahasti vialla siellä "yläpäässä". Ja kun lääkärit eivät enää uskalla määrätä oikeita lääkkeitä lääkäriluvan -peruuttamisen takia, niin näitähän tulee...

Jos OIKEAAN sairauteen ei saada lääkkeitä lääkäriltä, niin ne sitten haetaan alkosta. Nämä sairaat ihmiset ovat lapsuutensa ja kohtalonsa uhreja, joita ei mistään kumman syystä haluta noteerata, saatikka hoitaa! Siitä niitä alkoholisteja sikiää - he eivät enää kestä tätä menoa ja poiskaan ei pääse mitään muuta kuin viinaa juomalla...

Riittikö tämä ap:lle vai kerronko lisää? Aloituksestasi päätellen kannatat kataista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän