Lue keskustelun säännöt.
Arvostatko Vanhasta töttöilyjensä
29.03.2009 |
jälkeen?
Minusta aarvovalta todella kärsii tuollaisesta, ei voi ottaa tosissaan koko miestä
Onko sopiva ministeriksi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla