Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuukohan? (painonpudotusasiaa)

Vierailija
28.03.2009 |

Painoa olisi pudotettavana n. 8kg eli 73kg->65kg. Pituutta on 170cm.

Joo tiedän, kyllähän se jollain tehonälkäkuurilla onnistuu varmasti, mutta samalla on hoidettava suht. vaativa kokopäivätyö ja 3- ja 5v. lapset (sekä mies) eli norm. perheen arkirutiinit. Ja tarkoitus tietty olisi, ettei kilot tulisi heti takaisin.

Mitä luulette, onnistuuko? Ja missä ajassa? Pari kuukautta?

Ja ennen kaikkea: mitä se vaatii? *tsemppausta kaipailee*

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liikut, syötkö hyvin yms.. Vaikea veikkailla.

Luulisi että kilo pari lähtee muutamaan viikkoon, ihan nesteenä ja turvotuksena. Jos sulla on paljon ruoassa korjattavaa niin eiköhän loputkin lähde ainakin 0,5 kilon viikkovauhtia. Jos liikut niin liiku enemmän.

Vähintään kilo lähtee kuukaudessa jos elintavoissasi ei ole paljon korjattavaa.

Ihan arvoitus tuo painon pudotus aina. Itsellä lähti taannoin kuukaudessa 4,5 kiloa, seuraavana vain 0,5 ja siitä seuraavana 2 kiloa. Syömiset ja liikkumiset on pysyneet samoina, elimistö toimii joskus vähän miten sattuu. Hitaaksi käy näiden viimeisten kilojen karistus.

Vierailija
2/5 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se on; kaikki vaikuttaa... Mun syömisessä ja liikkumisessa (lue:liikkumattomuudessa) on paljonkin korjattavaa. Sillä nuo kilot on tullutkin (lue:jäänyt raskauksista) eli roskaruualla ja karkeilla sekä lähes olemattomalla liikunnalla. Eli on kai suht helppo arvata mistä kiikastaa :/ Huokaus!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paino aika nopeasti lähtee putomaan kun on paljon korjattavaa syömisissä ja liikkumisessa. Itse tein elämäntaparemontin syksyllä ja nyt poissa 30 kiloa. Muutamaa kiloa vaille valmis olisin, kyllä se tästä vaikka hitaasti varsinkin alkuun verrattuna.

Suosi kasviksia paljon, mulla toimii kun vaihdoin perunan/riisin/pastan tilalle pussin kasviksia jos se ruokaan vain luontevasti kävi. Juo vettä ja vältä napostelua. Herkut pannaan vähäksi aikaa kokonaan ja kokeile rohkeasti jotain uutta.

Hyvän sysäyksen antaa jo pelkkä kävelykin, mulla tehostuu huomattavasti painonpudotus jo sillä. Laihdutin 25 kiloa ilman liikuntaa mutta sitten otin sen mukaan kun alkoi olla jo helpompaa mennäkkin.

Nyt vaan aloittamaan, jo muutamassa päivässä kun nesteen poistuu ja turvotus häviää sun olo muuttuu niin hyväksi että siitä on hyvä jatkaa. Ja vaaka palkitsee nopeasti alussa, se saa tsempin päälle =)

Kaikkea hyvää sun projektille, kyllä sä onnistut!

Vierailija
4/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea sullekin hienosta saavutuksesta!

ap

Vierailija
5/5 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 72 painoin ja 65 painan nykyään. Tiivistettynä ohjeena vain vaihdoin mm. vaalean leivän kokonaan tummaan, samoin leivänpäälliset makkaroista ja juustoista salaattiin, kurkkuun, paprikaan ja tomaattiin. Syön parin tunnin välein esim. leivän, hedelmän, kevyt-jugurtin yms. Ja pari kertaa päivässä kevyen ruuan (=paljon kasviksia, vain vähän perunaa/pastaa/riisiä ja vähäsen lihaa/kalaa/kanaa) Karkit olen jättänyt vain lauantai-herkuksi, samoin muut makeat/rasvaiset herkut. Liikunnaksi kerran, pari päivässä kunnon lenkki (noin puoli tuntia - tunti). Ja johan paino tippuu, itsekin olen kieltämättä yllättynyt! :) Aikaa itsellä mennyt noin 3-4 kuukautta tohon tiputukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi