Liikkeistä??
Mä oon ollu huomaavinaan et vauva ei liiku enää niin paljon ku rv 21-23, mistä voi johtua? Kyllä tunnen hänet aamuin illoin päivittäin, mut ei tuu sellaisii napakoita potkuja enää. Vaan pikku muljautuksia.. Ti 24.3 4D; ssä oli rt:ssä ainakin jo. Tiettekö onko tää normaalia???
Is 24+4
Kommentit (3)
Ihan samaa olen itsekin pohtinut... minulla myös vauva ollut tosi rauhallinen jo monta päivää, mutta liikeitä kuitenkin tuntuu. Johtuiskohan tuo nyt siitä sitten, että tilaa alkaa olla kohdussa vähemmän, kuin aikaisemmin, niin ei saa niin kovia potkiuja aikaiseksi, vaan liikkeet on enemmänkin kuin tössähdyksiä tai muljahduksia. Ainakin muistan lukeneeni, että viikosta 25 viikkoa 30 kohti vauva kasvaa tosi nopeesti ja saa rasvaa ympärilleen ja tila kohdussa vähenee.
Mulla asukas on sinnikkäästi perärilassa ja välillä poikittain ja huomaan myös, että välillä kääntyy jalat selkärankaa kohti, jolloin liikkeet tuntuu ihan erilaisilta, kuin silloin, kun ipana on jalat mahanahkaa kohti.
Ei varmaankaan ole syytä huoleen niin kauan, kun liikkeitä kuitenkin tuntuu pitkin päivää.
Mirable ja masuasukki 25+5
kun vastasitte. Ajattelin samaa kans et hänellä ei varmaa ole enää niin paljon tilaa ja sit ku tosiaan on kääntyny jo ni potkut osuu muualle ku mahaan. Koko viime yön hän kyl muljautteli ja mä olin tosi väsy tänään töissä. Mulla alkaa noista muljautuksist meinaa supistelemaan ja yön sitte supisteli.
is 24+4
Mulla ihan sama juttu. Tällä viikolla vauva on tuntunut olevan tosi rauhallinen. Liikkeet ovat sen tapaisia, kun silloin kun niitä alkoi tuntumaan. Ja sitten muljahduksia kun vauva vaihtaa ilmeisesti asentoa.
Mutta samanlaisia kunnon potkuja jotka näkyvät selvästi ulospäin ei ole tuntunut.
Epäilen, että vauva on vaihtanut asentoa.
Luin tollasesta odotusoppaasta, että jos vauva on kääntynyt kasvot selkärankaa kohti ja potkii niin liike ei tunnu niin voimakkaalta kuin jos potkisi vatsaa kohti.
Tuskin siis syytä huoleen kun vauva kuitenkin päivittäin liikkuu.
Vivi rv24+6