Anoppi pitää ihan kakarana...
Nyt neljän vuoden jälkeen anopin touhut alkaa todella ärsyttää. Tuntuu, että aina kyläillessä ja muutenkin, se pitää poikaansa ja minua ihan lapsina. Esimerkiksi jos ei jaksa ottaa lisää ruokaa, niin se alkaa valittaa, etten jaksa jos en syö :D Ja eilen kahvipöydässä kun en jaksanut ottaa toista pullaa, niin anoppi ihan närkästyneenä sanoi, että "kyllä sä jaksat, syöt nyt vaan!" ja tunki pullaa naaman eteen. Lisäksi se käy meille kaupassa, vaikka ei edes haluttaisi. Eli kun mennään kylään, niin kotiin lähtiessä se tunkee meille kassillisen ruokaa mukaan, ja suuttuu jos ei oteta. Ostelee muutenkin kaikkea tarpeetonta meille, vaikka meillä on paljon isommat tulotkin kun sillä.
Ensin tää kaikki tuntui vaan hassulta ja herttaiselta, mutta nyt alkaa mitta täyttyä. Me ollaan herran jumala aikuisia ihmisiä ja tiedetään mitä tarvitaan ja mitä ei. Onko kellään kokemuksia, koska tää loppuu?
Kommentit (5)
pikkutyttö, mutta se ei minua haittaa yhtään. Välillä pitää tosi avuttomana, mutta sekin on vain huvittavaa.. Kutsuukin minua tytteliksi :) Anoppi on nyt todella sairas eikä varmasti elä kauan. Hyviä muistoja on silti paljon.
eikä varmaan ikinä tuu loppumaan :(
kassi kiertoon annna hyväntekeväisyyteen jos et ite tarvii tai tuikkaa roskiin ku autos perävalot on hävinneet anopin silmien edestä.
multa, että onko mulla tarpeeksi vaatetta päällä, kun ollaan ulkoilemassa. Ja tyrkyttää niitä omia villapaitojaan päälle. Mutta en mä nyt tuosta jaksa hermostua, onhan se hyvä ettei toivo mun jäätyvän kuoliaaksi ;D
Mun anoppi on vähän samanlainen. Aina kun ollaan siellä alkaa hössöttää ruoasta ja syöttää meitä ihan kuin emme osaisi itsekin ruokaa laittaa! Mua ärsytti aikaisemmin suunnattomasti se, että hän ikäänkuin oletti ettei mieheni osaa yhtään itse laittaa itsellensä ruokaa ja anoppi sitten kokoajan tyrkytti ruokaa miehelle.