Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pienillä lapsilla näemmä taas laadukas "isä-viikonloppu"...

Vierailija
28.03.2009 |

Exän touhuja voi seurata netissä, kun se omaa egoaan pönkittääkseen viihtyy hemmetin hyvin keskustelupalstoilla (esiintyy aina omalla nimimerkillään) ja jauhaa muka-tieteellistä-ja-filosofista skeidaansa.

Ihmettelen suuresti, kuinka tyyppi kehtaa kirjoitella palstoille koko alkuillan; lapsilla on tarkka ruokailurytmi toisen lapsen sairauden vuoksi ja muitakin pakollisia iltarutiineja siihen kuuluu. Isukki jauhaa paskaa netissä tuntitolkulla juuri siihen aikaan, kun lapsia pitäisi hoitaa... ei sitten voi surffata myöhemmin, kun muksut ovat nukkumassa....

Niin enkä tavan takaa sen tekemisiä vahtaa. Nyt etsin kyseiseltä keskustelupalstalta ihan muuta ja exän typerään nimmariin törmäsin.

Sanokaa vaan, että olen tyhmä kyylä mutta vituttaa, kun tyyppi tapaa lapsia kerran kuussa ja silloinkaan ei jaksa heidän kanssaan olla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, ihan tosi, ihan kun ei isompia ongelmia olisi kuin se, että mies KÄY NETISSÄ lastensa läsnäollessa...

Vierailija
2/6 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisia ongelmia ehkä ole?? Voi, niitä on ollut ihan luvattoman paljon... olen ne kaikki jakanut teidän kanssanne :)

Tämä aloitus oli vain yksi niistä monista asioista, joiden perusteella olen tullut siihen tulokseen, että ex ei välitä lapsista paskan vertaa. Tapaa heitä vain siksi, että haluaa vaikuttaa hyvälle isälle niissä piireissä, joihin on päässyt. Todellisuus on sitten tällainen.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina taas sinun hyvään ja tarkkaan hoitoon jossa ei varman ole mitään puuteita ; )

Vierailija
4/6 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina taas sinun hyvään ja tarkkaan hoitoon jossa ei varman ole mitään puuteita ; )

koska minä, isän uusi puoliso, olen olemassa. Hyvä, että äidit ovat täydellisiä!!!

Vierailija
5/6 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden vastausten takia tällaisista asioista kannattaa jutella kavereille jotka tietävät tilanteen, eikä yksinkertaisille mammoille AV:lla.

Vierailija
6/6 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä sillä asenteella että lapsiaan tapaavassa miehessä EI VOI olla mitään vikaa - se kun kuitenkin tapaa lapsiaan!! Ei mitään väliä sillä, mitä noiden tapaamisten aikana tapahtuu... kunhan vaan lapset pääsevät nauttimaan isänsä seurasta.

No, tässä ukossa kuitenkin on vikaa ja paljon. Minä ja exän muiden lasten äidit sen tiedämme... (meitä on siis monta - ja vain mun lapsia ex tapaa). Toistaiseksi ei ole näitä lapsia pahoinpidellyt fyysisesti, joten ei ole ollut perusteita estää tapaamisia.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan