Pitkästä aikaa täällä
Hei kaikille! Jonkin aikaa sitten kirjoittelin tänne säännöllisesti mutta se sitten jäi. Neljäs lapsemme kun syntyi niin vapaa aika vaan jäi niin vähiin etten enää jaksanut lukea kaikkia juttuja läpi saatikka kirjoittaa itse! Välillä olen selaillut näitä juttuja vieläkin ja niin moni tuttu täällä edelleen tuntuu roikkuvan :D Krooninen vauvakuume onko se muuten joku sairaus vai mikä? :D Minulla se nimittäin aina vain jatkuu vaikka tämä neljäs lapsi on ollut todella haasteellinen tapaus. Alusta asti on huutanut ja kovaa. Alussa oli koliikkia ja huusi tuntikaupalla putkeen ja kaikissa tutkimuksissa käytiin mutta vikaa ei löytynyt. Nyt on ikää 11kk ja terve tuo lapsi on mutta omaa tahtoa on niin pirusti :D Luulin olevani hyväkin kasvattaja kun kolme ensimmäistä on mennyt niin kivuttomasti. Ajattelin että nyt jo osaan homman ja tulikin tämä neljäs ja veti kaiken ihan ylösalaisin. En siis ole mikään supermamma mutta teen parhaani :) Ja on ne niiiin ihania nuo pikkuiset kuitenkin!! No kyllä te tiedätte!
Tällä hetkellä olen hoitovapaalla ja opiskelen. Johtamista ja markkinointia ammattikorkeassa. Erittäin hyvä ja sopiva tilanne minulle! Päivisin hoidan kotia ja lapsia, iltaisin tai parina iltana viikossa olen koulussa. Minulla on entisiä opintoja jo takana joten ei tässä enää mahdottoman paljon tarvitse opiskella että saan tutkinnon.
En varmaan kirjoittele sen kummemmin jatkossakaan mutta halusin kertoa että täällä taustalla ollaan ja lueskellaan teidän juttuja! Omppuäippä ja muut jotka kuumeilitte samoihin aikoihin, täällä ollaan!!
tämän oli tarkoitus mennä tuonne suurperhekuumeilijoihin...