Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meidän perheelle tapahtuu? Olen tehnyt virheen!

Vierailija
28.03.2009 |

Reimatec-haalareiden myötä asemamme naapurustossa on heikentynyt ja lapsilla ei ole kavereita. Välillä olen laittanut Jonathanit, että edes joskus saan tuntea vähän siitä ylemmyyden tunteesta, jota Reimatecit aikanaan tuottivat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapselleni Reimatec-haalarin. Nyt olen saanut tietää, että sen haalarin myötä sosioekonominen asemamme on pudonnut pohjalle. Olemme roskasakkia. Lisäksi olemme kuulemma köyhiä. Kuinkahan meidän asuntovelkamme käy? Myös luonteeni on haalarin myötä kieroutunut. Yritän olla jotakin, mitä en ole, enkä kuitenkaan tiedä paremmasta. Onko sinulla samanlaista kokemusta? Miten selvisit siitä takaisin valoon? Ovatko lapsesi kuitenkin kunnossa?

Vierailija
2/7 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen on, mitä kokoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te hassuja.

Vierailija
4/7 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin vain en pysynyt skarppina. Useiden Reimatecien jälkeen pystyin jonkin aikaa pysymään paremmalla puolella, mutta jokin sain minut tänä keväänä sortumaan. Olen yrittänyt googlettaa tukiryhmää. Pelottaa todella. -ap

Vierailija
5/7 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännöllinen suomi-nainen pukee lapsensa järkevästi, (= reimatec) jotta aikaa jäisi olennaiseen. Mä oon päässy sikäli helpolla että voin syyttää isovanhempia lasten reimateceista, ja toisaalta tämä palsta on omiaan vahivistamaan sietokykyä. Mä olen ihan mielelläni köyhä luuseriäiti- kunhan lapset pysyy lämpiminä ja kuivina eikä mun tarvitse uhrata kallisarvoista aikaani turhaan haalarihuoltoon.

Vierailija
6/7 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset takaisin piireihin.

Toi on ihan kauheaa. Mulle on meinannu käydä samoin. Toivotaan et sulla on nuorempi lapsi jolle haalari menee parin vuoden päästä. Silloin luullaan et oot ostanu sen kirpparilta. Voit viel kehuu kuinka käyttämöttömän löysit.

Voimia sä kyllä selviit me ollaan sun tukena.

Vierailija
7/7 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla on peuhu. Jeesus vapautti minut Reimatecistä. Nyt olen vapaa ostamaan Peuhuja. Jeesus antaa vapauden.

Ota ap Jeesus sydämeesi ja saat voiman luopua Reimatecistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän