Joko olette valinneet kevätpuvun lapsellenne?
Katselin Reiman ja Remun takki ja housuvalikoimat ja täytyy sanoa että Remu vei tänä vuonna voiton! Reimalla ei ollut kovin kivoja värejä ja ovat ihan törkeän kalliitakin!
Mitäs muita merkkejä niitä olikaan?
Kommentit (52)
silloin on tarjolla enää ne jämät mitä kevätmyynnistä jää. Syksylle tulee sit uudet toppavaatteet...
Niin ne vaatteiden kaudet menee.
takki ja kahdet housut niin voi olla toiset pesussa, ei haittaa vähän kuraissemmillakin keleillä pitää. Satkun maksoi yhteensä.
Mulla meni ehkä vartti kun surffasin eri vaihtoehtoja netissä ja vajaa tunti kun kävin siellä myymälässä, että tässä on vielä hyvää aikaa olla tänään lastenkin kanssa. Nyt nukkuvat päikkäreitä, joten ei ole heidänkään ajasta pois tämä surffailu ;) Höllätkää nyt jo sitä pipoo ;)
Lisäksi softshell-takki alesta (en muista merkkiä) ja kuivemmille keleille prismasta jotkut ohuet ulkohousut
ja kotipuvuksi remun haalari kirppikseltä. 4-vuotiaalla on tutuilta saatuja halpishaalareita useita ja yksi reimatec. Ostan hänellekkin vielä tuon saman ticketin puvun pinkin värisenä, kun on niin kivan näköinen. H&m:llä oli kivan näköisiä 2-osaisia pukuja, mutta se vaaleanpunainen oli niin aran värinen, että jäi ostamatta.
tätä mammojen lastenvaate keskustelua... Sata kertaa mieluummin mä luen näitä kun niitä peppupano keskusteluja =)
sekä siihen Reimatecin housut molemmille. Popin housut oli mun mielestä jotenkin kauhean leveää mallia, joten onneksi löytyi ihan vahingossa nuo kivemmat.
enkä yhtään tiedä mihin ratkaisuun päädyn. Rahaa ei olisi juuri yhtään.
Varmaan kirppareilta etsin, otan jonkun jos sopiva tulee vastaan, merkistä viis. Varmaan joku ihan ilman kosteussuojaa välttää, meillä on kurahousut. Vähän työlästähän niitä on pukea, mutta tekee sitä köyhänä työläämpiäkin ratkaisuja rahaa säästääkseen.
poika 3v kulkee kevään viimevuotisessa Reiman 3+1 päivien haalarissa (jos mahtuu koko kevään), lisäksi on Ticketin 2-osainen splash-asu uutena tälle keväälle. Ticketin baggie jossa irrotettava fleece-vuori on jo syksyä varten odottamassa mutta en usko että otetaan vielä keväällä käyttöön kun on vielä vähän reilu (ja jos kunnon kevät tulee ajoissa, siinähän on thinsulate- vuori eli ei ole niin ohut kuin yleensä vk-vaatteet, siis ei lämpimille kevätpäiville enää). Lisäksi löytyy NameIt-takki farkkujen kanssa käytettäväksi.
Tyttö 1v käyttää veljeltä perittyä Jonathanin haalaria ja jos se käy pieneksi jo keväällä on seuraavassa koossa odottamassa myöskin esikoiselta peritty Lassien G-tech-haalari. Tytölle on kyllä lisäksi useampiakin kevättakkeja, sekä piha että hienostelukäyttöön.
Minusta vk-vaatteet ovat lähes käytetyimmät vaatteet lapsilla, ainakin jos kesä on yhtä kylmä ja märkä kuin viimeiset kaksi on ollut.
Reimatecin haalari (Pandapus), ihania värejä mielestäni. Lisäksi kaksi kevyempää pipoa ja reimatecin rukkaset.
lassietec-haalarin ja 2-osaisen puvun. Pojalle ostin hänen omasta vaatimuksestaan 134-kokoisen G-tech haalarin (eipä ole paljon valikoimaakaan siinä koossa) ja vihreän tähti-jonathan takin. Alennusmyynneistä olen ostellut pojalle erilaisia housuja, joista joidenkin toivon kestävän pitempään kuin viikon. Ainakin g-tech varmaan kestää ja Jonathan cordura.
Meillä on 5 vuotias tyttö joka hikoilee runsaasti touhutessaan ja olen etsinyt hänelle kauan kunnollista ulkoilupukua kevääksi, kesäksi ja syksyksi.
Nyt sitten hoksasin käydä ERÄTUKUN sivuilla, sieltä kun tilasin itselleni ja miehelleni ulkoilupukusetin vuosi sitten ja olen ollut mieheni kanssa erittäin tyytyväinen....ja sieltähän löytyi vaatteita lapsillekin, ei tosin aivan pienille mutta jo 110 senttisille.
Erätukussa on settejä johon kuuluu ulkoilupuvun lisäksi usein mm. fleesepuku alle (esim. syksyllä kätevä) ja ulkohousut + t-paita. Hinta-laatusuhde on näissä kyllä erinomainen (setti noin 100 euroa) joten voin täydestä sydämestäni kyllä suositella!
voi siirtyä suoraan toppahaalareista shortseihin. Niin tehtiin mm viime kesänäkin, joka oli niin älyttömän lämmin, että.... heti vapusta lähtien.