Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtutulehduksen kokeneet...

Vierailija
27.03.2009 |

Miten oireenne alkoivat? Mihin tilanne johti?

Itselleni tehtiin keskeytyneen keskenmenon jälkeen kaavinta viime perjantaina. Sen jälkeen söin ibuprofeiinia 4 päivää ja olen ollut tosi huolellinen alapesujen kanssa. Kuitenkin tänään iltapäivällä tunsin oloni kuumeiseksi ja mittasin 37,2'c (lämpöä minulle). Mitään muita kotihoito-ohjeiden oireita minulla ei (vielä) ole, esim. haisulivuotoa tai kipuja. Paitsi ristiselkää särkee, mutta se liittyy minulla usein kuumeeseen.

Pahin pelkoni on että kohtulihaskin tulehtuu ja jään iäksi lapsettomaksi, mutten haluaisin lähteä 6. kertaa päivystykseenkään tämän keskenmenon takia, jossa kaikki mahdollinen on mennyt pieleen...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kohtutulehdus samanlaisen operaation jälkeen. En sitä edes itse hoksannut muuten, mutta "tunsin" koko ajan kohdun olemassaolon ja liikkuessa tai autolla ajaessa sattui niin paljon, että hyvä kun pystyi olemaan. En pystynyt pitkiä matkoja ajamaan. Jotain vuotoa tuli kyllä. Ja se kipu ei ollut mitään viiltävää, vaan semmoista inhottavaa ja ärsyttävää. Muutaman päivän kärvistelin, kunnes pääsin gynekologille ja antibiotiilla lähti. Nyt vuoden ikäinen poika : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi