Paljonko painat? Entä paljonko HALUAISIT painaa?
Kommentit (34)
Nyt 63-64 kg, tavoite 60 kg.
En ole koskaan aikuisiällä painanut tuon vähempää, joten en osaa siihen haikaillakaan. Olin mielestäni ihan ok kuudessakympissä (vaatteet päällä ;D).
Tämä on oikeastaan aika hyvä paino mulle tai ehkä 1-2 kg vois pudota. Jonkun verran voisin kiinteytyä.
ja tavoite muistaakseni 67 tai sinne päin
olen 172 senttiä pitkä ja painan 61 kiloa.. haluaisin painaa 58 kiloa..
Jätin hiilareitten syönnin PALJON vähemmälle. Eli ennen söin ihan hirveesti hiilaripitoisia ruokia ja join siidereitä tosi usein. Eihän siitä mitään tulis, jos täysin kieltäytyisin hiilareitten syömisestä..kyllä nyt sentään jotain iloja pitää olla =)
T. 11
Painan n. 50kg, pituutta 155cm. Haluan painaa 45-42kg.
182 pitkä, ja painan 110kg.
Pitäs pudottaa,juu.. johki 90kg kun sais ni oisin tyytyväine.
että raskauden jälkeen minulle jäi edes jotain kiloja kun olin alipainoinen...ja olen 163cm/54kg ja ei haittaa vaikka tulisi lisää :) mutta minun tapauksessa on kauhee työ pitää paino tuossa ,pitää syödä koko ajan,muuten se heti putoaa :(.en ymmärrä miksi normaalipainoiset ja lievästi ylipainoiset haluavat laihduttaa,ei vaan mee kaaliin...
Olen saanut lihotettua itseäni 3kg. Nyt on hyvä paino, koska olen siro. Olen 164 cm pitkä.
just sopiva paino, tosin voisin vähän kiinteytyä, ts. olla paremmassa kunnossa. Ei haittaa vaikka paino sen myötä heittäisi pari kiloa suuntaan tai toiseen, minulle painoa olennaisempaa on mitat...
karkit, kaut, pullat, siiderit yms. Ja ei korvaa sitä rasvalla, niinkuin "kunnon" karpparit tekevät, yäk, mua ainakin ällöttää jo ajatuskin. Täysjyväviljaa voi kyllä syödä. Ja onko tämä sitten edes karppausta vaan ihan normaali terveellinen ruokavalio?