Neuvolassa kysyttiin missä asennossa lapsi on saanut alkunsa. =(
Kommentit (19)
Kylläpä oli törkeä kysymys. Miten paljon on sinulla ikää? Olen kuullut että neuvoloissa tuo ikäsyrjintäkin on aika yleistä...
Ensinnäkään aika harva lienee tietää tarkalleen milloin raskaus on saanut alkunsa ja toisekseen sillä tiedolla ei ole mitään merkitystä.
Se oli jo terveydenhoitajan vitsi, jota sä et ymmärtänyt tai sit se keksit koko jutun.
Se oli jo terveydenhoitajan vitsi, jota sä et ymmärtänyt tai sit se keksit koko jutun.
Ensinnäkään en ymmärrä mitä varten tuollaista kysyttäisiin. Enkä usko että oikeasti on kysytty...
Toisekseen en ymmärrä miksi se sua niin kovasti itkettäisi? Miksi siitä nyt paha mieli pitäisi tulla? Vai siksikö ettet osannut vastata?
Ei ole nimittäin mitään havaintoa, että milläkön kerralla sen reilun viikon aikana olen mahdollisesti tullut raskaaksi (ei oikein selvää havaintoa edes viimeisten kuukautisten alkamispäivästä) ja vaikka päivästä olisi tieto, en takuulla muistaisi, että millähän tavoilla juuri sinä päivänä paneskeltiin... ei tuollaista voi kukaan oikeasti tosissaan ainakaan kysyä... eihän?
alullepanoasennon?! Itselläni ei ainakaan ole hajuakaan, mutta sellaista olen kuullut että takaapäin tulee poikia joten oisko sitten niin.... ;-)
Me harrastimme seksiä kun lapsi sai alkunsa, sekä lähetyssaarnaajassa että koirassa, mutta kun aamuyöllä teimme sen lusikassa, silloin tärppäsi.
on oikein täsmätoimintaa "oviksen tikutteluineen" ja limojen seuraamisineen, joten voi olla, että hyvinkin monet tietävät varsin tarkkaankin, missä asennossa lapsi sai alkunsa, kun se ehkä oli se kuukauden ainoa seksikerta... Itsellä ei ole kyllä käsitystä, me kun mentiin sellaisella "tulkoon jos on tullakseen" -asenteella.
Me harrastimme seksiä kun lapsi sai alkunsa, sekä lähetyssaarnaajassa että koirassa, mutta kun aamuyöllä teimme sen lusikassa, silloin tärppäsi.
ihanan rento. Vaan luulenpa että teikäläinenkin olis alkanut yli kolmen vuoden jälkeen pikkuhiljaa tikuttamaan.
t. eräs jonka lapsi sai alkunsa petrimaljalla
Minä olin ketarat ojossa lääkärin edessä.
t. inseminaatiolla raskaaksi tullut
(neljä) oon sanonut miehelle ettei voida olla muussa kun siinä perinteisessä, jotta osaan sit kertoa terkkarille. Tuleehan se siihen neuvolakorttiin.
(neljä) oon sanonut miehelle ettei voida olla muussa kun siinä perinteisessä, jotta osaan sit kertoa terkkarille. Tuleehan se siihen neuvolakorttiin.
Mä taas oon sen verran kiero pirulainen, että valehtelen silmät soikeana. Siis härskimpään.
Hmmm... mikäköhän voisi olla joku tosi hankala tai irstas asento? Lisäksi olisin "voidellu" juttua vähän lisäselvityksillä. Kertonut esim. anustapeista tai muista vekottimista, joita mukana oli... Olisin myös voinut lisätä ääninäytteitä (kovaa voihketta ja miehen irstaita pervopuheita) mukaan. Mahtaisko terkkari kysyä enää seuraavalta...
Eipä jäänyt hyvä mieli ensimmäisestä neuvolakäynnistä ja esikoinen tulossa.