Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosten äidit ja miksei muutkin

Vierailija
26.03.2009 |

oletteko tunteneet vauvojen liikkeet aikaisemmin (kun ovat mahassa ahtaammin tms?)

Tämä on sinänsä ihan höpö juttu, mutta esikoisen liikkeet tunsin viikolla 16, nyt olen ihan varma että tunnen liikkeitä jo kolmatta päivää vaikka pitäisi olla vasta 11.vko meneillään. Tosin en ole vielä käynyt ultrassa ja en ole ihan sata varma tuosta viikosta (en ollut kirjannut viime menkkoja ylös), mutta joka tapauksessa n. tammikuun puolivälissä ne olivat.

Juuri tästä tietämättömyydestä johtuen rupesin nyt miettimään, että miten voi tuntua liikkeitä näin alkuvaiheessa, ja yksi työkaveri totesi että mitäs jos on kaksoset. Niin rupesin sitten miettimään että onko sillä mitään merkitystä... Ultra tosiaan 7.4. että siihen asti olen viikoista epätietoinen.

Ilmavaivojakaan minulla ei ole ollut, että siitä johtuisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ei mitenkään harvinaisen aikaisin. Esikoisesta tunsin viikolla 22 ja kaksosista viikolla 20. Eli ihan normaalisti.

Vierailija
2/6 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oli ensimmäinen raskaus enkä oikein tiennyt mitä ne oli..

Kolmatta kun aloin odottamaan liikkeet tuntui samalta vasta 16+ viikolla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vk 8 kohtu vastasi vk 13 yksösraskauteen verrattuna ja vk 12,jolloin kaksosuus todettiin, se vastasi jo yksösraskauden 18 viikkoa

Yksilöllistä tietenkin, mutta monet ovat sanoneet tätä samaa

Mulla myös kaikki raskausoireet olivat tuplana verrattuna yksösen odotukseen, sekin tietenkin yksilöllistä...

T: 4

Vierailija
4/6 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niskapoimu-uä:ssä seuraavalla viikolla varmistui että ne tuntemukseni olivat todella liikkeitä. Sikiö pyrähteli kuvassa aina tuntemani värinän tahtiin.

Kaksoset todettiin siinä uä.ssä.

Vierailija
5/6 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että myös muut oireet oli tuplana - mä en esimerkiksi kertaakaan oksentanut esikoisesta, nyt laatta lensi kuukauden ja jouduin olemaan saikullakin 2 viikkoa ennen kuin viikonloppuna yhtäkkiä loppui. Sen jälkeen on ruvennut tuntumaan niitä pieniä muljahduksia. Voi vitsi.

ap

Vierailija
6/6 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta oksensin rv 8-32 (liikkeet 13+4)

toisesta oksensin 1-3 kertaa koko raskauden aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä