Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on OIKEASTI oikeanlainen hoito hormonaaliseen akneen?

Vierailija
26.03.2009 |

Olen kärsinyt jo niin kauan, kuin muistan huonosta ja rasvoittuvasta ihosta. Ikää on kertynyt jo 33 ja on tullut koetettua yhtä sun toista hoitoa. Internetin keskustelut palstat ovat montaakin mieltä asiasta ja miten tätä tulisi hoitaa. Itselläni on ollut käytössä diane novat monta vuotta,mutta olen huomannut ne tehottamaksi.

Jotkut puhuvat oikean ruokavalion puolesta,toiset oikeista ihonhoitotuotteista. Onko kellään kokemusta/tietoa mikä oikeasti toimii? Roacuttan kuuria lääkärini ei suostunut kirjoittamaan,koska ihoni ei ollut silloin tarpeeksi huonossa kunnossa.

Itselleni tulee leuan alueelle,otsaan ja poskiin pientä nyppyä. Komedoita luulisin.

Pitääkö hoitotuotteet olla siis herkälle iholle vai rasvoittuvalle iholle? Jotkut puhuvat,että jälkimmäiset vain pahentavat tilannetta. Olen ajatellut koittaa vähähiilarista ruokavaliota,jospa se tehoisi.

Eipä tiedä enää mihin uskoa,kun asiasta tuntuu olevan niin monta koulukuntaa.

Olen kauan käyttänyt rasvoittuvalle iholle tarkoitettuja tuotteita,mutta finnit eivät sillä ole vähentyneet.

Ihonpuhdistuskin tuntuu rahan hukkaamiselta,koska tilanne on taas sama kuukauden päästä. Ennen kuukautisia tilanne tuntuu olevan pahimmillaan.

Onko tähän oikeasti olemassa mitään hoitokeinoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cypretyl, on niitä muunkin merkistä ihan vastaavaa, mutta en muista nimeä.

Ainakin minulla on hävinneet finnit kokonaan. On sileä ja hyvä iho nykyään.

Kyseinen e-pilleri estää ettei keho tuota liikaa testosteronia.

Vierailija
2/7 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cypretyl on halpismerkki samasta tuotteesta.

Mulla proActiv-hoitosarja pitää pienet nypyt poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset lääkkeet ja pillerit kokeiltu, rasvaton ruoka ja karppaus, ihonhoitotuotteitakin varmana kymmeniä. Jään siis innolla odottamana vastauksia. Mulla näpyt tulee naamana ja yläselkään. Ei mitään pieniä vaan ihan ihon alaisia paiseita ja valkopäiviä näppyjä. Yhdessä välissä meni omaisuus kosmetologille, turhaan.

Vierailija
4/7 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten kauan oli selkä täynnä finnejä, mutta tuo auttoi heti.

Vierailija
5/7 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä valkoinen vehnäjauho ja sokeri ovat pahimmat näppyjen tekijät. Ihonhoitotuotteissa ja meikeissä valikoin yksinkertaisia tuotteita, joissa ei ole ainakaan lanoliinia, parafiinia tai bismuth oxychloridea (mikä lienee suomeksi). Lisäksi käytän kasvovettä, jossa on salisyylihappoa, se avaa huokosia. Tällä hetkellä iho on erittäin hyvä näillä keinoilla, mutta olen huomannut, että mikään keino ei yleensä auta ikuisesti, veikkaan että jossain vaiheessa pitää taas tehdä muutoksia rutiineihin.

Vierailija
6/7 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotautilääkäriltä. SIlloin ei vain sitten missään nimessä saa tulla raskaaksi 6kk kuurin loppumisen jälkeenkään.

Vierailija
7/7 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein isoja patteja ei tule enää ollenkaan, pienempiä hyvin harvoin ja nekin "kypsyy"ihan hetkessä. Kaiken perusta on puhdistusvoide, jonka annan vaikuttaa iholla muutaman minuutin. Lisäksi special kasvovesi ja kasvoöljy. Savinaamiota käytän kerran viikossa. Ihon väri on tasainen.Yöksi ei laiteta mitään, vaan ihon annetaan levätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi