Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

____alavatsakivut?

Vierailija
26.03.2009 |

On jo kuukauden ollu alavatsa kipeä.. enemmän tai vähemmän jomottanut niin kuin kuukautisten aikaankin. Valkovuotoakin on esiintynyt runsaammin kuin aikaisemmin ja eilen, kun pitkästä aikaa harrastimme seksiä, se alkoi yhtäkkiä kirveltää ja sattua tuonne syvälle (enpäs tarkalleen tiedä minne).. Mistähän mahtaa olla kyse? Onko jollain muulla ollut vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samantapaisia oireita, tosin kirvelyä ei ollut ... kahden viikon ajan sellainen olo, että munasarjat räjähtää ja jomottavaa kipua (samanlaista kuin kuukautiskipu), tärinä ja kävely pahensivat kipuja. Minulla syyksi löytyi munasarjakysta. Kävi vielä niin, että ilmeisesti se kysta repesi juuri siellä gyn. käynnillä tutkimuksen yhteydessä, koska kun lääkäristä kotiin lähdin, tuli niin kovat kivut että hädin tuskin selvisin kotiin.

Suosittelen siis menemään gynekologille. Jos on esim kysta niin se vaatii jatkoseurannan.

Tulipa sellainenkin ajatus tässä mieleen, että entäpä jos olet raskaana?Raskauden alussa voi tulla samanlaisia oireita kuin mitä kuvailit.

Vierailija
2/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pakko mennä gynelle vai voiko asiasta varata vain ajan omalääkärille(terveyskeskus). Mitä tavallinen tk.lääkäri osaa sanoa tilanteesta? vai lähettääkö jatkotutkimuksiin? En ole joutunut koskaan aiemmin käymään gynellä. Onko terveyskeskuksissa edes gynekologeja vai joutuuko menemään yksityiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ei kirvelyä. Mutta lisäksi välivuotoa.Gynellä kävin viikko sitten viikon päästä tulee papa kokeen tulokset. Mitään syytä ei gyne löytänyt. endometrioosi on yksi vaihtoehto, sitä kun ei ultralla välttämättä näy.

Vierailija
4/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim rintojen jomotusta ja huimausta.

Olen synnyttänyt 5kk sitten ja on ollut jo 3 kuukautiset, joista viimeiset oli 2vk myöhässä.. yleensä tulevat ajallaan. Voisikohan siis olla endo? Mutta parempi mennä lääkärille.

Ja tuolle edelliselle, joka kysyi voiko mennä terveyskeskukseen, niin mun mielestä voi. Ainakin mulla on papa otettu aina terveyskeskuksessa.. ajanvarauksessa varmasti ohjaavat oikealle lääkärille ja ehkä sitten jatkotutkimuksiin.

Kiitos kaikille vastanneille!

Kunpa olisinkin raskaana vain :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän