Nutrilett 5 pv tehostartti
Onko kukaan kokeillut viiden päivän Nutrilett tehostarttia? Millaisia kokemuksia? Onko avittanut kilojen putoamista?
Kommentit (13)
Itse aloitin laihdutuksen tolla nutrilett kuurilla. 5 päivässä ehtii kroppa tottua kevyempiin aterioihin ja säännölliseen ateriarytmiin. Siitä sit helppo jatkaa ns. kevennetyllä normiruoalla. Multa tippu 13kg puolessa vuodessa :)
Tarkoituksena jatkaa kuurin jälkeen kevennettyä ruokavaliota ja liikuntaa.
saako syödä/juoda mitään muuta, vihanneksia, kahvia tms? Ja mikä tärkeintä, tippuiko paino oikeasti, vai oliko vaan nestettä, joka tuli heti takaisin?
siinä oli kaikki mömmöt viidelle päivälle, kalorimäärä oli alhainen, joten vihanneksia ja keveitä hedelmiä tai kaurapuuroa ym voi syödä lisäksi.
Nestettä se varmasti enimmäkseen on, mutta jos malttaa pysyä kevyellä ruokavaliolla startin jälkeenkin, niin paino jatkaa tippumistaan!
t.2 (?)
Mutta, mielummin suosittelen että ostat vaikka niitä 15 pussin pakkauksia muita makuja. Ton 5 päivän startin pasta ja ne vanukas maut oli ihan kauheita!
Terveyskaupat.net, siellä tarjouksessa tällä hetkellä. On valmis paketti viidelle päivälle.
Kannattaa kyllä kokeilla...mutta pitemmän päälle tökkii ja eikä siis suositellakaan. Ja toisiaan ne vanukkaat oli jotain todella ällöttävää. Hyi. Lisäksi söin hedelmiä ja keittoja.
kuka aikuinen niitä syö ees ilman laihista?
Laihdutin n 15 kg reilu vuosi sitten. Aloitin tammikuussa, otin 2 niitä kuureja putkeen ja sitten kevensin. Välillä repsahdin ja sitten jatkoin. Vappuna lähdin Nykkiin ja sitten jatkoin normaalia elämää. Raskaus päälle ja nyt olen samoissa painoissa kuin ennen diettiä
Mutta kun lääkäri antaa luvan, kokeilen uudestaan.
ja jano oli sen jälkeen hirmuinen. Suosittelen kilokubiin perhtymistä. Ilmainen on.
Itselläni lähti viitisen kiloa viikon aikana ja sitten tahti hidastui niin kuin pitikin :) Mutta mulle se auttoi ja söin kuurin jälkeenkin silloin tällöin nutrilett patukoita välipalana.
Yhteensä siis lähti 15kg/3-4kk..