Mä en halua enää mennä töihin, olen jo pitkään kehitellyt ajatusta omasta firmasta
se kuningasidea vain puuttuu. Antakaa hyviä ehdotuksia, jos tulee mieleen :) Olen keskisestä Suomesta.
Kommentit (15)
onko sinulla jokin koulutus tai erityistaito?
mutta ajattelet pärjääväsi yrittäjänä? Et taida ihan ymmärtää, kuinka paljon hommia yrityksen pyörittämiseen on tehtävä, jotta se olisi pienimmässäkään määrin kannattavaa. Eri asia tietysti on, jos haluat vain harrastella jotain mukavaa ja miehesi tuo leivän perheenne pöytään.
T: Vuoden yrittäjänä toiminut hurjiin vero- ja muihin maksuihin kyllästynyt yrittäjä
Jätä väliin. Sulla pitäisi olla ajatus edes toimialasta ennenkuin kannattaa perustaa firma. Ja muuten, luuletko että omassa firmassa pääsis vähemmällä työnteolla ?
Työtä en pelkää. Kenties muotoilin aloituslauseeni väärin. Olen kyllästynyt työpaikkaani, en itse työhön. Pidän työntekoa tärkeänä ihmisen henkiselle hyvinvoinnille, sanottakoon asia vaikka näin. Olen valmis tekemään paljon yötä menestymisen eteen, vanhempani ovat yrittäjiä. Yksi mahdollisuus on jatkaa tätä yritystä, ko. ala ei vain ole juuri se omani. Suunnitelmia on, paljonkin ja kuten sanoinkin jo, se kuningasidea puuttuu :)
Kuule kyllä yrittäjän pitää kehittää kuningasideansa aivan itte... Moron.
Pitää olla myös osaamista ja taitoa sekä monenlaista tietoa.
Onko sinulla tätä, kun sinun pitää täällä sen perään kysellä?
Toimialoja on olemassa tsiljoona, nyt jos vaikka suosittelisin hammaslääkärin puljun pystyttämistä, onko sinusta siihen - onko koulutusta ja osaamista?
Entä kirjanpitoa onko se osaamisalaasi?
Mihin olet saanut koulutuksen, mistä sinulla on kokemusta? Eiköhän se vaikuta olennaisesti siihen, mihin alalle sinusta on?
Lähinnä toivoin ideoita siitä millaisia yrityksiä tännepäin Suomea kaivattaisiin lisää. Mutta palsta lienee väärä.
nykyiseen työhöni+ ammattiini olen niin perinjuurin kyllästynyt. Yritysideaa mietin ja pohdin päivittäin, mutta minultakin se kuningas ajatus puuttuu. T. Pohjois-Suomessa asuva
lastenvaateyritystä. Ne menee kaiken helpoiten konkkaan, ainakin mitä on perintöitoimistojen tilastoihin luottaminen.
itselläsi tai hankkia istä koulutuksen avulla! Kuka voi sinulle mitään ehdottaa, kun emme tiedä, mitä osaat tehdä! Monilla toimialoilla pitää olla pätevyys harjoittaa toimintaa.
Myytkö tavaroita, jos et kerran osaamistasi?
Hoivapalveluista? Hanki sosiaali- tai terveydenhoitoalan koulutus.
Jotain kauppaa, kahvilaa tms ajattelin. Täytyykin sulkea tuo lastenvaateliike pois ajatuksista :)
Mikä olisi tuote, mikä ei ole taantumaherkkä - ei ainakaan vaatteet ja tekstiilit, niistä tingitään ensimmäisenä. Vaikka myisi tavaroita, pitää tuntea tuotteensa ja se, miten asiakas niitä käyttää.
Pärjääkö kukaan oikeasti kahvilayrittäjänä? Pitää olla tosi hyvä paikka jolla vetoa. Mitäs matkailuvaltteja teillä siellä on? Jonkun sellaisen yhteyteen?
Jos suunnitelmien taso on tuollainen, niin firman perustaminen on aika vaikeaa...