"toivottavasti et ikinä saa lapsia"
Kommentit (6)
tänään töissä tuli äiti neljän lapsensa kanssa ilmeisesti jäätelökiskalta suoraan ja jouduin sanomaan ettei liikkeeseemme saa valitettavasti tuoda jäätelöä (ei ole minun keksintöni) ja nainen sitten huusi että toivottavasti sä et ikinä saa lapsia kun oot tommonen p***kiainen. Olen parikymppinen ja minullehan saa huutaa mitä vain? Ja vaikka olenkin "vain" tämänikäinen käyn lapsettomuushoidoissa ja juuri ja juuri kestin enää mitään tän harmaan kuoren sisällä.. tämä loukkasi tosi paljon ja romahdin siihen paikkaan.. tuli kyyneleitä ja onneksi ihana kolleegani tuli selvittämään asian ja laittoi tauolle rauhottumaan.. oli mamman ilme näkemisen arvonen.
harmittaa että näytin kuinka paljon se oikeasti koski..muttei voi mitään..toivottavasti sinulle tuli hyvä olo.. ja nauti lapsistasi kun sinulle ne on siunattu! todennäköisesti en koskaan saa niitä lapsia joten älä huoli, sait kostettua noilla sanoilla sen kuinka paha ihminen olen kun en anna lastesi tulla tahrimaan vaatteita. Olenhan VAIN asiakaspalvelia..ei mua tarvitse kunnioittaa, ei mulla ole tunteita.
sori vuodatusta kaikille.. tuntu vaan pahalta..
on aina ihanaa kun joku on puolella etenkin kun ei kauheen vahvassa tilassa ole:S vaikken teitä tunnekkaan;)
Tosi typerä kommentti ihan kelle tahansa tuollainen! En ymmärrä että miten jollakin tulee edes mieleen sanoa tuollaista, varsinkaan moisesta syystä. Toivottavasti nainen otti opikseen. Onnea sinulle, ap, hoitoihin! Toivon todella että saat kaipaamasi lapsen.
Tuli ihan paha mieli sun puolestas. Selvästi oli jäänyt naiselta sekä järki että käytöstavat kotiin. Tsemppiä hoitoihin! :)
Tässä ei ole oleellista se, että olet lapsettomuushoidoissa (jotka toivottavasti johtavat toivottuun tulokseen :)). Tuo on vain mun mielestä yksi törkeimmistä asioista mitä kukaan voi sanoa kenellekään, naiselle tai miehelle. Siinä julistetaan toinen kelvottomaksi jollain ihan perustavaa laatua olevalla tavalla. Minkä lisäksi pitäisi olla ihan selvää, että esim vaatekauppaan ei mennä syömään, tai kirjakauppaan tms. Kamalaa että sillä muijalla oli lapset mukana,saivat siinä sitten mallioppimista.
Älä anna kusipäille valtaa, ap, ja tosiaan, hyvää onnea vauvaprojektille, on se sitten hedelmöityshoitoa tai jotain muuta!
Tuli muuten mieleen, että luin sellaista white trash-ketjua täällä, niin tuon naisen käytös oli todella rahvaanomaista, white trashiä. Olen kaupunkilainen, mutta luulen, että maalla, "junttien" keskuudessa, ei käyttäydyttäisi noin.
ei oo selvästi se nainen yhtään ajatellu mitä sanoi :(
*hali*