Minkä ikäisellä voi ruveta käyttämään itseruskettavaa?
Kommentit (12)
miksi te aikuiset teette sitä?
Olette kaksinaismoralisteja!
hieman eri asia altistaa lasta kemikaalikuormalle kuin aikuista.
Eihän pikkulapsille saa käyttää edes kemiallista aurinkosuojaa.
Paheksun sitä joka lapsensa iholle laittaa moisia mömmöjä (jos joku nyt ylipäätään voi olla niin typerä...) Ja pidän muuten vain hölmönä sitä joka itselleen laittaa itseruskettavia. Rikollista se ei ole, jokainen saa itsensä sotkea jos haluaa mutta lapsia kohtaan se on väärin.
vitun sairaat urpot! ajattelitteko mys meikata lapsenne? hiukan toppauksia tyttlapsen puseron alle?! aika jenkkimeiningilt kuulostaa... huhhuh
Thaimaan matka on edessä ja olisi kiva saada väriä koko perheelle jo etukäteen.
Et kai sä lapsille mitään itseruskettavaa laita? Kellasta itsesi jos haluat mutta anna lasten olla.
mä en ainakaan kehtaa viedä mukuloita hotellin altaalle kun ne on talven jälkeen ihan valkoisia...
Vauvalle pelkkää porkkanaa viikkotolkulla niin alkaa nenänpää nopeasti kellastumaan.
Kyllä kai noita itseruskettavia uskaltaa ihan sylivauvoihin lotrata, onhan se ikävä jos ei oikein sovi äidin tyyliin. Sellainen pullataikinan näköinen valke möhkäle kainalossa. Yöks.
ettei itseruskettava estä palamista.
Kyllä on taas pinnallisuus huipussaan.
Me käydään ulkomailla 2-3 kertaa vuodessa, eikä koskaan ole tullut mieleen laittaa lapsille tai edes itselle mitään itseruskettavia voiteita, jotta ei näytettäis valkoiselta...Solariumissa olen joskus ennen reissua käynyt muutaman kerran, mutta lasten ei edes tarvitse olla ruskeita!!! Tärkeämpää on suojata pienten ihoa palamiselta.
En mä lapselleni anna alkoholiakaan, vaikka itse sitä joskus käytän.